30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
خودشناسی، خودسازی
چگونه انضباط فردی ایجاد کنم

چگونه انضباط فردی ایجاد کنم

(0)

980,000ریال

882,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
105

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چگونه انضباط فردی ایجاد کنم

انتشارات فراهنر منتشر کرد:
خودکارآمدی عنوان پروژه اصلی کارگاه روانشناسی خلاقیت و موفقیت در مجموعه آموزشی و پژوهشی فوتاب است. آثار مارتین میدوز نویسنده برتر وال استریت ژورنال بهترین دستمایه علمی، آموزشی و روانشناسی برای تقویت باورها و اعتماد به نفس در جویندگان موفقیت است. بی تردید با مطالعه گام به گام آثار مارتین میدوز زیر نظر تیم تخصصی فوتاب می توانید پروژه موفقیتتان را از همین حالا آغاز کنید.
خودکارآمدی باوری است که شخص به قابلیت های خود برای سازماندهی و اجرای اقدامات لازم در موقعیت های پیشرو دارد. به عبارت دیگر، خودکارآمدی ایمان شخص به توانایی های خود برای موفقیت در یک موقعیت مشخص است. باندورا چنین ایمانی را عامل تعیین کننده طرز فکر، نحوة رفتار و احساسات مردم میداند.
خودباوری به معنی نادیده گرفتن کمبودها نیست، بلکه به معنی دیدن استعدادها و توانایی خودتان می باشد. بخش مهمی از خودباوری حاصل دانستن نقاط ضعف است به طوری که به شما در رسیدن به چیزی که می خواهید به آن برسید به شما کمک می کند. شما باید آنچه که اکنون در اختیار دارید را ببینید و با آنچه که اکنون در اختیار دارید، راه حلی برای برطرف نمودن نقاط ضعفتان بیابید و در مسیر رسیدن به خواسته هایتان استفاده کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی