شیمی دهم آبی (5132)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
75

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شیمی دهم آبی

انتشارات قلم چی منتشر کرد:
یك مجموعه‌ی جامع از درس‌نامه و سؤال به همراه پاسخ‌تشریحی آن‌هاست که جوابگوی نیازهای آموزشی متنوع دانش‌آموزان خواهد بود.
تعداد سؤال‌ها و حجم مطالب هر فصل، متناسب و متوازن است و هیچ فصلی به‌صورت تصادفی یا بر اساس علاقه‌‌ی مؤلفان کتاب، دارای اهمیت بیش‌تر یا کم‌تری نسبت به فصول دیگر نیست. برای رسیدن به این هدف، کتاب درسی محور قرار گرفته است.
درخت دانش و نحوه‌ی کار با آن: درخت دانش هر فصل دقیقاً بر اساس کتاب درسی نوشته شده و موضوع‌ها و زیرموضوع‌های آن را مشخص کردیم. سؤال‌های هر موضوع و زیرموضوع با توجه به اهمیت، در قالب پیمانه‌های 20 یا 10 سؤالی تنظیم شده‌اند و این یعنی مدیریت زمان. مطالعه درخت دانش مسیر مطالعاتی شما را در هر فصل، هوشمندانه هدایت می‌کند. شاخه‌ی دوم درخت دانش، زیرموضوع‌های (بسته‌های مطالعاتی که شامل پیمانه‌های 10 یا 20 سؤالی) کتاب درسی را مشخص می‌کند.
پیشنهاد می‌کنیم برای پاسخ‌گویی به هر پیمانه‌ی 20 سؤالی به‌طور میانگین 20 دقیقه در نظر بگیرید. همچنین 30 دقیقه نیز برای بررسی پاسخ‌های آن‌ها وقت بگذارید، لذا برای 1100 سؤال این کتاب 18 ساعت و برای بررسی پاسخ‌های آن‌ها 27 ساعت زمان لازم است. در کل 45 ساعت زمان برای مطالعه‌ی کل کتاب زمان احتیاج داریم. در واقع درخت دانش مسیر مطالعاتی شما را در هر فصل، هوشمندانه هدایت می‌کند.
درس‌نامه‌: در هر زیرموضوع، قبل از تست‌ها، درس‌نامه‌ای کاربردی برای پاسخ‌گویی به سؤالات قرار داده‌ایم.
سؤال‌های کتاب شامل:
سؤال‌های کنکورهای داخل و خارج کشور:
با توجه به تغییرات كتاب‌های درسی شیمی، تعداد زیادی از سؤال‌های كنكورهای سال‌های قبل، خارج از چارچوب مطالب كتاب‌های درسی جدید می‌باشند. از این رو در این كتاب فقط از سؤال‌هایی كه منطبق بر كتاب‌های جدید است استفاده شده است. سوال‌های کنکورهای داخل و خارج سال‌های 98 و 99 در رشته‌های تجربی و ریاضی به این کتاب اضافه شده‌اند.
آزمون جمع‌بندی:
در پایان هر فصل 20 سؤال با نام «آزمون جمع‌بندی» آمده است که شامل سؤالاتی غالباً ترکیبی از کل فصل است که دانش‌آموز بعد از مطالعه‌ی کل فصل برای تشخیص میزان تسلط به مباحث آن فصل می‌تواند به آن پاسخ دهد.
سؤال‌های مکمل:
در هر قسمت، بسته به این‌که سوال‌های کنکورهای قبلی تا چه اندازه مباحث مربوطه را پوشش دهند، تعدادی سؤال‌ مكمل نیز ارائه شده که نیاز دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور را به طور كامل برآورده می‌سازند. این سؤال‌ها از آزمون‌های كانون فرهنگی آموزش و سؤال‌های تألیفی مرتبط با متن، فعالیت‌ها و شکل‌های كتاب درسی گزینش شده‌اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی