نماد گم شده

(1)
نویسنده:

1,990,000ریال

1,791,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
140

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نماد گم شده

انتشارات نگارینه منتشر کرد:
دن بروان متولد 22 ژوئیه 1964 میلادی در شهر اکستر نیوهمپشایر انگلستان است. او خواهری بزرگ تر به نام والری و برادری کوچک تر به نام گریگوری دارد.
پدر دن، ریچارد بروان، که او را دیک صدا می کنند، در مدرسه عالی فیلیس از مدرسه های ملی بسیار مهم انگلستان، تدریس می کرد. او در سال 1962 استخدام و در سال 1997 بازنشسته شد. دیک در سال 1989 جایزه ویژه ی ریاست جمهوری آمریکا را در بخش علوم و تدریس ریاضی از رئیس جمهور وقت، جورج اچ دبلیو بوش دریافت کرد. دیک و همسرش، کانی، فرزندان خود را در محوطه ی دانشگاهی شهر اکستر بزرگ کردند. این محیط علاوه بر ملاقات شخصیت های برجسته علمی و دسترسی به منبع های درسی، فرزندان خانواده براون را با شاگردان برجسته ای از سراسر کشور آشنا می کرد، که در رشد هوشی آنها موثر بود. دیک با مهارتی که در ریاضی داشت برای فرزندان خود معماهای سرگرم کننده ای طرح می کرد، و همین زمینه ای برای رشد استعداد دن در طرح داستان هایی با زمینه ی معمایی بود. دن بروان در مقطع دبیرستان وارد مدرسه عالی اکستر شد. روش تدریس در این مدرسه به شاگردان جسارت می بخشید تا عقیده های پذیرفته شده را زیر سوال ببرند. شاید همین کلاس ها و بحث و گفتگوها، اندیشه آزاد را در ذهن دن بر وان شکل داد. او در مصاحبه های خود به نقش معلم های خود در پیشرفت او در نویسندگی اشاره کرده است. او حتی شخصیت اصلی داستان خود را در دو کتاب شیاطین و فرشتگان و رمز داوینچی، رابرت لانگدون، فارغ التحصیل مدرسه اکستر معرفی می کند. او پس از مدرسه اکستر برای ادامه ی تحصیل به دانشکده امرست(Amherst) رفت که شباهت زیادی با مدرسه اکستر داشت. امرست نیز موقعیت مناسبی برای رشد خلاقیت نویسندگی او بود و از بهترین دانشکده های علوم انسانی است که نویسندگان بسیاری را در خود پرورده بود. دن براون کارشناسی خود را در ادبیات انگلیسی از همین دانشکده دریافت کرد. پس از آن به هالیوود رفت تا به عنوان ترانه سرا مشغول کار شود. یکی از ترانه های او در مراسم المپیک 1996 آتلانتا خوانده شد. ولی این نوع زندگی بسیار دشوار بود و به همین دلیل کار خود را رها کرد. سپس برای ایک سال در دانشگاه سویل اسپانیا در رشته تاریخ هنر به تحصیل پرداخت. در سال 1993 میلادی به انگلستان برگشت و مانند پدر در مدرسه عالی اکستر مشغول تدریس شد. با این که زندگی یک معلم مانند دنیای موسیقی هیجان انگیز نبود، ولی زمینه ی خوبی برای پیشرفت در نویسندگی بود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مریم خیری
    • پاسخ به نظر

    پیشنهاد میکنم وقتتون رو تلف نکنید بابت خوندن این کتاب با این ترجمه ضعیف اشتباهات ترجمه تاسف اور بود واقعا به نظرم هدف نویسنده هم فقط گیشه بوده یه مشت اطلاعات و نماد رو مداوم کنار هم چیده و چند تا کتاب نوشته

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی