بازیگر

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
114

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بازیگر

انتشارات علم منتشر کرد:
همه ما زندگی را به عنوان موجوداتی اصیل و معتبر، آغاز کردیم، ولی در فرآیند رشد و بلوغ، این اصالت و اعتبار، دچار آشفتگی، و می توان گفت فراموشی شد. یاد گرفتیم بر اساس انتظارات دیگران از خود، رفتار کنیم. تظاهر کردن و نادیده انگاشتن تظاهر دیگران را یاد گرفتیم. در داستان بشریت، راستی را تبدیل به نمایش کرده ایم. ولی راستی، در ژرفای نمایش، در انتظار پرتو افشانی است. زیر همه این نمایش ها، راستی، جز همین انسان نیست.
شما نیز همانند دیگران، بر اساس طرح و نقشه زیست شناختی حیات، رشد می کنید. انرژی، معمار یا هنرمند است. انرژی، اهمیت دارد و موجب تکامل می شود. شما توسط نیروی توقف ناپذیر انرژی طراحی، متولد، و تهذیب شده اید.
در لحظه آغاز درک، آموزش را شروع کرده اید. حتی در زهدان مادر، ثانیه به ثانیه، به رمز و رازهای انسان بودن دست یافته اید. زندگی، آموزگار شما بوده و از همان لحظات نخست، شما را راهنمایی کرده است. پس از گسستن مادی از مادر، از سایر انسان ها یاد گرفته اید. پس از رسیدن به بلوغ فکری و ذهنی، دنیای شخصی را تعریف کرده اید. مغز شما یاد گرفته است که صداها، شکل ها، و چهره ها را بشناسد. در لحظه ای معین، کسی نامی را بر زبان آورده و مدتی بعد، دریافته اید که نام شما بوده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی