آخرین بازمانده

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
418

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آخرین بازمانده

انتشارات ترنگ منتشر کرد:
در سال 2013 میلادی ویروسی در جهان شیوع پیدا می‌کند که افراد مبتلا را به موجودات خونخواری تبدیل می‌کند که اختیار کارهایشان را ندارند و ناخودآگاه به افراد سالم حمله‌ور می‌شوند.
بیست سال از شیوع ویروس می‌گذرد و در سال 2033 دیگر تمدنی وجود ندارد و چیزی حدود شصت درصد از مردم جهان یا مفقودالاثر شده‌اند یا به ویروس مبتلا شده‌اند.
حال گروهی به نام فایرفلایز به رهبری شخصی به نام مارلین تشکیل شده‌است که آن‌ها معتقدند برای مقابله با این ویروس راهی وجود دارد و هدف از تشکیل این گروه پیدا کردن راه مقابله و بازگشت دوباره به زندگی معمولی است.
دختری چهارده ساله به نام الی یکبار در معرض این ویروس قرار گرفته اما به این ویروس مبتلا نشده و وقتی مارلین متوجه وجود الی و اتفاقی که براش پیش آمده می‌شود، معتقد می‌شود که الی راه حل مقابله با این ویروس است
مارلین وظیفه رساندن الی به آزمایشگاه فایرفلایز را به یک قاچاقچی به نام جوئل می‌سپارد، جوئل و الی که در ابتدا نسبت به هم بی‌احساس بودن، اما هرچه به آزمایشگاه فایرفلایز نزدیک‌تر می‌شوند نسبت به هم وابستگی بیشتری پیدا می‌کنند و جوئل تبدیل به تنها کسی می‌شود که الی به آن اطمینان کامل دارد…

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی