استقامت میکنم و سرسختم (کودک خودساخته )(کتاب کار)قدیانی)

(0)

600,000ریال

540,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
73

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب استقامت میکنم و سرسختم

انتشارات قدیانی منتشر کرد:
بی تردید به عنوان یک والد دوست دارید همه ی امکانات را در اختیار فرزندتان قرار دهید تا تمام استعدادهای خود را شکوفا کند. اما اگر فرزندتان در برخورد با موانع به سهولت از مسیر منحرف می شود، بعد از افتادن نمی تواند دوباره برخیزد و به حالت نخست بازگردد، وقتی تحت فشار قرار می گیرد در هم می شکند یا در سختی ها فوری تسلیم می شود و عقب نشینی می کند ممکن است نگران باشید که در دنیای پررقابت و پرتنش امروزی نتواند روی پای خود بایستد و پیشرفت کند. حال که این طور است چطور می توانید به رشد و پرورش استقامت فرزندتان کمک کنید؟ استقامتی که آمیزه ای از سرسختی، پشتکار و کنترل خود باشد.
کتاب حاضر بر اساس رویکرد شناختی _ رفتاری همراه تصاویر و فعالیت‌های سرگرم‌کننده مهارت‏هایی را به کودکان می‏آموزد که استقامت را در آنها شکل می‏دهند. این فعالیت‌ها به فرزندتان کمک می‏کند تا انگیزه‌ی خود را حفظ کند، نگرش "من می‏توانم" را اتخاذ کند و با چالش‌های رشد با اعتمادبه‌نفس روبه‌رو شود. علاوه بر این او یاد می‏گیرد که با تغییر کنار آید، هیجان‏های شدیدش را کنترل کند، با دیگران ارتباط دوستانه برقرار سازد و خیلی بیشتر! استقامت کلید موفقیت کودکان است، چه این موفقیت گرفتن نمره‏های خوب باشد و چه تشکیل یک تیم ورزشی. فرزند شما با تمرین مهارت‏های این کتاب می‏تواند ابزارهای لازم را برای رشد بهینه در اختیار بگیرد.
"یک راهنمای روشن و قابل فهم برای آموزش مهارت هایی که کودکان را برای موفقیت در تمام زمینه های زندگی آماده می کند... خواندن آن را از دست ندهید!"
_بث سالسدو، رئیس اسبق بخش اضطراب و افسردگی انجمن روان شناسی امریکا
الیسا نبولسین مالک و بالینگر در مرکز درمانی شناختی. رفتاری برای کودکان است. او در مدارس و سازمان های گوناگون در خصوص پیاده سازی و استفاده از اصول درمان شناختی. رفتاری برای کودکان مشاوره می دهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی