کفشدوزک لذت رنگ آمیزی (17) (خشتی)

(0)
نشر:

200,000ریال

170,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
44

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک لذت رنگ آمیزی

انتشارات سلام منتشر کرد:
دنیای جذاب کودک پر از رنگ است و رنگ آمیزی یکی از لذت بخش ترین سرگرمی های کودکان است. کودکان به وسیله رنگ آمیزی با ساختار و چگونگی خط ها و شکل هندسی آنها آشنا می گردند. رنگ آمیزی همچنین باعث تقویت اعتماد به نفس، تقویت هماهنگی چشم و دست، پرورش ادراک دیداری فضایی و آمادگی برای نوشتن در دوره دبستان شده و کودک را برای ورود به دبستان آماده می‌کند. علاوه بر این، رنگ آمیزی به رشد خلاقیت و رشد شناختی کودک کمک می کند.
کودکان دوره پیش دبستانی در این سن علاقه وافری به استفاده از رنگ ها در فعالیت های خود دارند.
این کتاب از مجموعه کتاب‌های آموزشی کفشدوزک با هدف تقویت مهارت رنگ آمیزی و افزایش توانایی بکارگیری رنگها در انجام فعالیت ها، همچنین لذت بردن از رنگ آمیزی تالیف گردیده است و در کتاب دیگری از همین مجموعه به شناخت رنگ ها پرداخته شده است. توصیه های زیر به شما در استفاده بهینه از فعالیت های این کتاب کمک می کند:
• در مراحل اولیه پیشنهاد می‌شود کودک را در نحوه پوشش دادن یا خارج شدن از محدوده اشکال تحت فشار قرار ندهید بلکه به تدریج و مرور زمان او را با این تکنیک آشنا کنید.
• در بیشتر فعالیت ها کودکان در این سن مایل نیستند تابع دستورات بزرگترها در مورد انتخاب و استفاده رنگ ها باشند بلکه آنها تحت تاثیر احساسات و عواطف خود اشکال را مطابق با میل خود رنگ آمیزی می کنند.
• بهتر است در سنین پایین ابتدا و برای شروع کار از مداد پاستل به جای مداد رنگی استفاده شود.
• فعالیت های این کتاب مانند بسیاری از کتاب‌های موجود در بازار صرفاً رنگ‌آمیزی نیست بلکه در کنار آن فعالیت ها طوری تدوین شده است تا بتواند از طریق رنگ آمیزی به خلاقیت و پرورش ادراک کودک کمک کند.
• امروزه با توجه به حضور پررنگ بازی های رایانه ای، تلفن های همراه و تبلت که استفاده زیاد از آن ها می تواند مانع شکل گیری مهارت های تحصیلی گردد و آسیب های جدی به روان و جسم کودکان وارد سازد، این کتاب وسیله مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان به شمار می رود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی