کفشدوزک دفتر شطرنجی 34

(0)
نشر:

480,000ریال

408,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
168

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک دفتر شطرنجی 34

انتشارات سلام منتشر کرد:
طرح ها و الگوهای شطرنجی از جمله فعالیت های مورد علاقه کودکان در سنین مختلف به ویژه در سال های پیش از دبستان و اوایل دبستان است. علاوه بر لذتی که کودکان هنگام انجام چنین فعالیت هایی تجربه می کنند، فواید آموزشی مختلفی مانند تقویت دقت و تمرکز، تقویت حافظه، و مهارت های دست ورزی، مثل افزایش مهارت های حرکتی ظریف و هماهنگی چشم و دست، نیز نصیب آنان می شود و مهارت های نوشتاری آنان قبل از ورود به دبستان افزایش می یابد.
در این کتاب بعد از آموزش اولیه با استفاده از طرح های جذاب و ساده، دو نوع فعالیت شامل کپی کردن و تقارن وجود دارد که در فعالیت های نوع اول کودک باید با توجه به رنگ و تعداد خانه‌ها، الگوها را با دقت و تمرکز در صفحه شطرنجی خالی تکرار کند. در فعالیت های مربوط به تقارن که مهارتی پیچیده تر و دشوارتر است کودک باید از هوش فضایی و قدرت تجسم خویش بهره گرفته و نیمه دیگر طرح شطرنجی را کامل کند. اگر انجام این فعالیت برای آنان سخت بود، می توانید از دکمه‌های رنگی و یک شانه تخم مرغ استفاده کنید. ابتدا به وسیله ماژیک شانه تخم مرغ را به دو نیمه مساوی تقسیم کرده، سپس به دلخواه تعدادی دکمه رنگی را در یک نیمه قرار داده و بعد سپس از کودک بخواهید که نیمه دیگر را با توجه به خط تقارن کامل کند.
در چند صفحه از کتاب هم به الگویابی شطرنجی و خطی پرداخته شده است که می توانید تمرین های کامل تر و پیشرفته‌‌تری از آن را در جلد دیگری از این مجموعه دنبال کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی