کفشدوزک سودوکو 29 (خشتی)

(0)
نشر:

340,000ریال

289,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
74

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کفشدوزک سودوکو 29

انتشارات سلام منتشر کرد:
مجموعه کتاب های کفشدوزک که به آموزش مهارت های اساسی مورد نیاز کودکان پیش از دبستان می پردازند، گستره ای از موضوعات و زمینه هایی که به توسعه حس های پنجگانه، دانش و تفکر کمک می کنند را در برمی گیرند. جدول سودوکو یکی از این زمینه ها است. سودوکو یکی از بازی های فکری رایج برای همه افراد است که می‌تواند به ارتقاء توانایی‌های شناختی آنان کمک کند. کودکان پیش دبستانی نیز می توانند این بازی را بیاموزند و از فواید آن بهره مند شوند. حل سودوکو، تفکر انتقادی، حل مسأله و مهارت های سازماندهی را به کودکان می آموزد. هنگامی که آنان یاد می گیرند که از فرایند حذف استفاده کنند تا تعداد احتمالات را فقط به یک یا دو مورد کاهش دهند و سپس هر کدام را آزمایش کنند تا ببینند کدام جواب صحیح است، مهارت های استدلال قیاسی آن ها رشد پیدا می کند.
کودکانی که به حل جدول های سودوکو می پردازند، به جزئیات بیشتر دقت می کنند زیرا دائماً کار خود را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که همه چیز هنوز بعد از اضافه کردن مورد جدیدی با قوانین حل سودوکو مطابقت دارند. توجه بیشتر به جزئیات در مسائل باعث بهبود عملکرد مغز آن ها، افزایش قدرت تصمیم گیری و… می شود.
از آنجایی که حل جداول سودوکو بر پایه تفکر، تأمل و تصمیم گیری های محتاطانه می باشد بچه ها نوعی از صبر به نام صبر تمرکز دقیق بر روی حل مسائل را می آموزند. احساس رضایتمندی و پیروزی و موفقیت از حل معما، تمرین فرایند تفکر منطقی و بهبود تفکر، تقویت تمرکز و افزایش قدرت یادگیری از دیگر فواید حل جداول سودوکو می باشد.
در این کتاب سعی شده است با ساده ترین روش قوانین حل سودوکو به کودکان پیش از دبستان آموزش داده شود. سن شروع استفاده از این کتاب به سطح درک و علاقه کودک بستگی دارد. برای شروع یادگیری می توانید از یک جدول خالی و تعدادی شکل بریده شده استفاده کنیدو بعد به کتاب مراجعه کنید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی