گذر از عشق های سمی

(0)
نشر:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
101

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گذر از عشق های سمی

انتشارات یکنام منتشر کرد:
فرهنگ عامه مدت هاست که شیفتگی عاشقانه ای را برای عشق وسواسی تعریف کرده است. عشق وسواسی جنسیت نمی شناسد هم مردان و هم زنان می توانند وسواس به خرج دهند. هم چنین هم مردان و هم زنان می توانند مورد هدف قرار گیرند و قربانی این رفتار شوند در حقیقت، عشق وسواسی ارتباط چندانی با عشق ندارد – بیشتر به معنای میل وافر و عطش چیزی را داشتن است عطش یعنی چیزی را بخواهید که ندارید حتی وقتی عاشقان وسواسی در یک رابطه هستند به اندازه کافی از خواسته خود برخوردار نمی شوند همیشه مشتاق عشق بیشتر توجه بیشتر، تعهد بیشتر اطمینان بیشتر هستند مهم نیست که رابطه در ابتدا چقدر امیدوار کننده به نظر برسد اما طبیعت وسواس که فزاینده و مطالبه گر است اکثراً سبب دور شدن و دفع افراد هدف (قربانی) می شود.
عشق سالم ؛ اعتماد مراقبت و احترام متقابل می خواهد ،اما عشق وسواسی تحت سلطه ترس مالکیت و حسادت است عشق وسواسی ناپایدار و گاهی حتی خطرناک است. در نهایت هرگز فرد را ارضا نمی کند پرورش نمی دهد و به ندرت احساس خوبی ایجاد می کند.
در این کتاب ابتدا به شرح چهار موقعیت می پردازم که به من کمک می کند تا هم برای خودم و هم برای مراجعینم روشن کنم آیا با عشقی وسواسی دستو پنجه نرم می کنیم یا نه.....
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی