30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
داستان کوتاه خارجی
خانه‌ای در انتهای هوپ‌استریت

خانه‌ای در انتهای هوپ‌استریت

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
462

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خانه‌ای در انتهای هوپ‌استریت

انتشارات نون منتشر کرد:
«خانه‌ای در انتهای هوپ استریت» رمانی فریبنده و شیطنت‌آمیز راجع به امید و خردمندیِ زنانه است. آلبا، جوان‌ترین دانشجوی دکتری دانشگاه کمبریج که از بدترین اتفاق زندگی‌اش رنج می‌کشد، بدون آنکه بداند کجاست، خودش را مقابل خانه‌ای در انتهای هوپ استریت می‌یابد. زن مسن زیبایی به نام پِگی او را به یک شرط دعوت به ماندن در خانه می‌کند: او فقط می‌تواند نود و نه شب آنجا بماند، و نه بیشتر، تا به زندگی‌اش سروسامانی بدهد. آلبا خیلی زود درمی‌یابد خانۀ هوپ استریت یک خانۀ معمولی نیست، خانه‌ای جادویی است که روزگاری چهره‌هایی فراموش‌ناشدنی همچون ویرجینیا وولف، دوروتی پارکر و آگاتا کریستی در اوج ناامیدی در آن زندگی کرده‌اند. آلبا با کمک ساکنان پیشین خانۀ هوپ استریت شروع به کنار هم گذاشتن تکه‌پاره‌های زندگی‌اش می‌کند و راهی را در پیش می‌گیرد تا شاید زندگی‌اش را نجات دهد.
مِنا وَن پراگ، نویسندۀ «خانه‌ای در انتهای هوپ استریت»، متولد کمبریج و دانش‌آموختۀ تاریخ از دانشگاه آکسفورد است و آثاری به سبک رئالیسم جادویی می‌نویسد. او در رمان «خانه‌ای در انتهای هوپ استریت» خوانندگان را با فضایی بی‌نظیر و غیرمنتظره از بازیافتن تمام چیزهایی که از دست رفته‌اند مواجه می‌کند.

«فریبنده و درخشان... رمانی با پرداخت ماهرانه و شخصیت‌های دوست‌داشتنی.»
کرکاس ریویوز

«رمانی بسیار لذت‌بخش... شخصیت‌های داستانیِ جاافتاده همراه با شخصیت‌های مشهورِ زن از دوران گذشته، در كنار هم قصه‌ای از زندگی و عشق را با كشفِ ژرف‌ترین حس‌ها حكایت می‌كنند.»
تایمز بوك ریویو
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی