زن آینده

(10)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
2121

علاقه مندان به این کتاب
7

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زن آینده

انتشارات آشیان منتشر کرد: در من ناشكیبایی‌هایی هست و راه‌هایی. باید آنهارا به اتمام برسانم. نادر اشخاصی قادرند عاشق شوند زیرا نادر اشخاصی قادرند همه چیز را از دست بدهند. برای رسیدن به دور دست‌ها، باید از نزدیكی‌ها گذشت اما رسیدن به نزدیكی‌ها به سهولت میسر نیست. فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

خلاصه داستان

کتاب زن آینده


بخشی از کتاب زن آینده:
«ابتدا از کتاب دوریم، از خانه دوریم. ابتدا از همه چیز دوریم. در خیابانیم. اغلب از این خیابان می‌گذریم. خانه بسیار بزرگ است. چراغ‌هایش شب و روز روشن‌اند. درنگ نمی‌کنیم، می‌گذریم. یک روز وارد خانه می‌شویم. به خانه‌ای که غرق در روشنایی است، به کتابی که سرشار از سکوت است، وارد می‌شویم.»

کتاب زن آینده از کریستین بوبن نویسندۀ فرانسوی است که اولین بار در سال 1999 منتشر شد.

معرفی کتاب زن آینده اثر کریستین بوبن 

کتاب زن آینده اثر کریستین بوبن با ترجمۀ مهوش قویمی یکی از داستان‌های کوتاه ادبیات فرانسه است. داستان کتاب زن آینده دربارۀ دختری کوچک است که در کودکی بی‌مادر می‌شود. نویسنده به احساسات، رشد و بلوغ این دختر پرداخته و روابط این دختر با پدرش، معلم مردش و دیگر افراد زندگی‌اش را به تصویر کشیده است.

خلاصه داستان

داستان کتاب از دو ماهگی نوزادی به نام «آلب» شروع می‌شود. پدر آلب نقاش است و او در کودکی مادرش را بر اثر سانحه‌ای از دست می‌دهد. آلب از طبقۀ مرفه جامعه است و پدرش بعد از مدتی نقاش معروفی می‌شود و خودش به پدر در برپایی نمایشگاه‌های نقاشی‌اش کمک می‌کند. آلب در هفده سالگی عاشق معلمش می‌شود و زمانی که می‌فهمد معلمش متاهل است از این رابطه دست می‌کشد. آلب بعد از این اتفاق تنهایی پیشه می‌کند و بیشتر اوقاتش را در انزوا می‌گذراند و این انزوا او را به افسردگی و بیهودگی می‌کشاند تا جایی که شروع به اندیشیدن به مرگ می‌کند. 

«پدر در این باره بسیار سختگیر است: هیچکس نباید وارد اتاق شود؛ مطلقاً هیچ‌کس؛ حتی دختر شاه. حتی آلب، آلب که حق هر کاری را دارد. وقتی مادر شاد و سرحال است، از اتاقِ اسب‌های شاخدارِ افسانه‌ای حرف می‌زند. وقتی عصبی است و خشم از صدای خندۀ بیش از حد شاد و بیش از حد رسایش به گوش می‌رسد، می‌گوید: «اینجا قفسۀ ریش آبی است.» وقتی آلب پنج ساله شود، بی‌آن‌ که بفهمد نیمی از این راز را کشف خواهد کرد.»

خواندن کتاب زن آینده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

زن آینده رمانی آرام و جذاب از شرح زندگی دخترکی تنها است. اگر به خواندن رمان‌های ساده علاقه‌مند هستید خواندن این کتاب جذاب را از دست ندهید.

درباره نویسنده کتاب زن آینده

نویسنده کتاب زن آینده

کریستین بوبن در سال 1951 به دنیا آمد. او نویسنده و شاعر فرانسوی است. او در رشتۀ فلسفه تحصیل کرده و قبل از نویسنده شدن به کارهای گوناگونی مشغول بوده است. از سال 1977 نویسندگی را شروع کرد و بیش از 60 اثر نوشته است. آثار معمولاً بازتابی از زندگی و افکار خودش است. اولین اثرش Letter Purple است که در سال 1977 منتشر شد. معروف‌ترین اثرش در ایران داستان کوتاه دیوانه‌بازی است.

می‌توانید کتاب زن آینده را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب سیبوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (2)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • حسن شکوری
    • 0

    مطالعه، کار راحتی است، کتاب ما را در آغوش می‌گیرد و نرم و سبک به خواب می‌برد، به دنیای فراموشی.

  • تصویر کاربر

    • حسن شکوری
    • 0

    تنها انتظار واقعی، زندگی کردن است. پس زندگی کنید.

عیدی