میک هارته این‌جا بود

(8)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
689

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب میک هارته این‌جا بود

انتشارات ماهی منتشر کرد:
رمانی کوتاه و ساده اما تاثیرگذار درباره‌ی بازگشت زندگی و امید به خانواده‌ای که یکی از بچه‌هایش مرده. کسی که عزیزی را از دست داده باشد، با خواندن این اثر احساس می‌کند نویسنده حالات و احساسات او را توصیف کرده است. همه‌ی ما عزیزانی را از دست داده‌ایم و به خوبی با لحظات ابتدایی نبودِ او آشناییم؛ این اثر توصیف همین لحظات است از زبان دختری نوجوان.
فیب، دختری نوجوان که برادرش میک طی یک سانحه می‌میرد، به بیان خاطرات و روحیات خودش و خانواده‌اش می‌پردازد. بجز چند اختلاف جزئی فرهنگی، می‌توان گفت که حس و حال فیب و خانواده‌اش با تمام آدم‌های دیگری که کسی را از دست داده‌اند یکی است. نویسنده ماهرانه توانسته فضا و حال‌وهوای آن‌ها را توصیف کند. داستان در چند قسمت اتفاق می افتد که هر کدام مکانهایی هستند که راوی (فیب) در آنها به شرح حال و زندگیش می‌پردازد، از خانه تا مراسم سخنرانی. هرچند که همه چیز درباره میک (برادر فقید فیب) است اما این فیب است که داستان را روایت می‌کند و اوست که بار سنگین فقدان برادر را به دوش می‌کشد.
باربارا پارک، نویسنده‌ی ادبیات کودک و نوجوان، در 21 آوریل 1947 در ایالت نیوجرسی در امریکا به دنیا آمد. در سال 1965 به کالج رایدر رفت و دو سال بعد فوق دیپلم گرفت. در سال 1967 به دانشگاه آلاباما رفت و در سال 1969 از آن‌جا فارغ التحصیل شد. در همان سال با ریچارد ای پارک ازدواج کرد. وی در شهر فینیکس در ایالت آریزونا زندگی می‌کرد. باربارا پارک داستان‌های زیادی برای کودکان و نوجوانان نوشته است، اما مشهورترین آن‌ها مجموعه داستان‌های جونی‌بی جونز است که طرفداران زیادی دارد. او شش جایزه به انتخاب کودکان و چهار جایزه به انتخاب والدین برده است. پارک در 15 نوامبر 2013، در سن 66 سالگی، درگذشت.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک.

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه بوساک
    • پاسخ به نظر

    مطالعه این کتاب داستانی در ایالات متحده جزئی از برنامه تراپی کودکان و نوجوانانی هست که شخص نزدیکی رو در زندگیشون از دست دادند. بسیار داستان زیبایی داره

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی