روح کانترویلا و دو داستان دیگر

(30)
نویسنده:

270,000ریال

175,500 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1775

علاقه مندان به این کتاب
19

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
2

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روح کانترویلا و دو داستان دیگر

انتشارات صدای معاصر منتشر کرد:
این کتاب در اصل ترجمه سه داستان از اسکار وایلد نویسنده شهیر و توانای انگلیسی هست. روح کانترویلا، مدل میلیونر و تصویر دوریان گری.
در داستان های اسکار وایلد، موجوداتی چون غول، روح و غیرع که تصویر وحشتناکی در ذهن آدم ها دارند، چهره ای زیبا و دوست داشتنی می یابند و گاه خواننده تحت تاثیر درد عمیقی که در وجود این موجودات به خاطر ترس آدم ها از آن ها وجود دارد، قرار می گیرد و برای آن ها دل می سوزاند.
برای معرفی این کتاب کمی از خود داستان روح کانترویلا و حال و هوایش می گوییم. خانواده ای آمریکایی به انگلستان می آیند و یک عمارت بزرگ خریداری می کنند. صاحب سابق و فروشنده به آن ها گوشزد می کند که این عمارت یک روح خبیث دارد. پدر خانواده اما اهمیتی نمی دهد و عمارت را می خرد. داستان روح کانترویلا جریان بامزه مواجهه این خانواده با روحی است که خود را از ترساندن آن ها ناتوان می بیند. اما زود قضاوت نکنید. شک نکنید با خواندن کامل داستان به همان اندازه که می خندید متعجب هم می شوید.
داستان هایی که در پایان به شدت شما را تحت تاثیر قرار می دهند در انتظار شما هستند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • م شمس
    • پاسخ به نظر

    توصیف این کتاب در یک کلمه افتضاح.اگر داستان مربوط به کودک و نوجوان است که ماجرای دوریان گری مربوط به این سن نیست.اگر داستان دوریان گری ترجمه شده و در این کتاب چاپ شده، به معنای واقعی کلمه به شدت بد و بیخود ترجمه شده است.در پایان خواندن این کتاب را به هیچ رده سنی توصیه نمیکنم

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی