سنگفرش هر خیابان از طلاست

(26)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
3473

علاقه مندان به این کتاب
21

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سنگفرش هر خیابان از طلاست

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
پس از جنگ ویرانگر کره “کیم وو چونگ” با دستان خالی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا را تاسیس کرد. رئیس و موسس شرکت دوو انگیزه و قدرت تخیل را از عوامل پیشرفت و رشد بازارهای آسیایی می‌داند. او با قبول مسئولیت شرکت هایی که با مشکل مواجه هستند و احیای آنها سود سرشاری را عاید خود و کشورش می‌کند.
“کیم” بزرگ‌ترین سرمایه‌گزار جهان حتی در بازارهایی مانند ایران که در تحریم به سر می‌برد نیز تجارت می‌کند و این انگیزه بسیار بالای اوست که توانسته 22 شرکت بزرگ را با گستره وسیعی از محصولات تاسیس کند که برخی از آنها شامل صنایع سنگین و الکترونیکی، ساخت پیانو و هتل است. کیم شش ماه ازسال را در سفرهای خارج از کشور به سر می‌برد و برای پیدا کردن موقعیت‌های تجاری به اکثر کشورهای جهان سر می‌زند. به عنوان مثال شرکت او درحال حاضر با کشتی به جمهوری چک خودرو صادر می‌کند، در ایرلند ویدئو تولید می‌کند و در سیلیکون ولی در کالیفرنیا مدیریت بخش طراحی ریزتراشه‌های رایانه را برعهده دارد.
شرکت دوو ممکن است در بخش لوازم خانگی در امریکا هنوز جایی برای خود پیدا نکرده باشد اما دیگر محصولات این شرکت نظیر پونتیاک لومان لیفت تراک‌های کاترپیلار و قطعات مختلف هواپیماهای بوئینگ و نیز قطعات رایانه‌ای بازار امریکا را احاطه کرده است.
کتاب حاضر مجموعه‌ای از یادداشت‌های کوتاه کیم خطاب به مردم کشورش است. این کتاب به دلیل پیام‌های جهانی‌اش یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان لقب گرفت. کتاب از چهار قسمت کلی شامل رویاپردازی، مدیریت، رشد کردن و رهبری تشکیل شده است که خواننده را در 52 فصل با شیوه ایده‌پردازی، خلاقیت‌ورزی، تصمیم‌گیری، مدیریت، تاثیرگذاری، بازاریابی، سود کردن، بهره‌گیری از موقعیت‌ها و هر آنچه به تجربیات موفق آقای کیم وو چونگ انجامیده آشنا می‌کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی