بزرگان اندیشه و هنر

بزرگان اندیشه و هنر (7)(لئو تولستوی)

(4)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
377

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بزرگان اندیشه و هنر

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
کتاب‌های مربوط به تولستوی به تنهایی می‌توانند کتابخانه‌ای را پر کنند. این امر دلایل کافی دارد؛ چرا که مدت‌ها بود از زمان ولتر و گوته هیچ نویسنده‌ای همتای او وجود نداشت. اما درحالی که بیشتر آثار او به عنوان شاهکارهایی بی‌چون و چرا لقب گرفتند، شخصیت وی همانند همیشه مبهم باقی ماند.
اسطوره‌ای که در سراسر زندگی‌اش از شخصیت او ساخته شده بود همچنان زنده است. خالق رمان جنگ و صلح با چنان سختی زندگی کرد که گاهی اوقات، این سختی حتی ماهیت و موجودیت تولستوی را در ابهام فرو می برد. از این‌رو نخست باید زندگینامه‌ای از او نوشته می‌شد که تولستوی انسان و هنرمند را از تولستوی اسطوره‌ای متمایز کند. این کتاب شرحی کامل و مصور از زندگی این نابغه ادبیات روس و روند خلق آثار اوست.
مجموعه “بزرگان اندیشه و هنر” شامل کتاب‌هایی است که تصویری کامل از هنرمندان و اندیشمندان معاصر ارائه داده است. فیلسوفان، اندیشمندان و هنرمندان بنیانگزاران خرد بشری هستند و قرون نوزده و بیست میلادی دوران ظهور مکاتب و تفکرات نوین بوده است. هر یک از کتاب‌های این مجموعه، برآیندی از تحقیقات یک پژوهشگر متخصص درباره یکی از شخصیت‌های برجسته اندیشه و هنرجهان است که می تواند منبع و راهنمایی مناسب و متنوع برای شناخت آنهاباشد. این کتاب‌ها ترجمه‌ای است از مجموعه معتبری که توسط محققان و آکادمیسین‌های غربی در انتشارات روولت آلمان تهیه شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی