یکی بود یکی نبود (1)(بوستان)

(0)
نویسنده:

1,100,000ریال

990,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
148

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب یکی بود یکی نبود

انتشارات کتاب پارسه منتشر کرد:
شیخ مصلح‌الدین سعدی شیرازی در سال 606 ه. ق زاده شد. مقدمات علوم را در شیراز آموخت و سپس برای ادامه تحصیل به نظامیه بغداد رفت. چند صباحی را به مسافرت و سیر و سیاحت در حجاز و مکه و شامات پرداخت و پس از 30 سال به زادگاهش بازگشت و آثار بی مانند خود را در نظم و نثر خلق کرد.
“بوستان” او در ده باب نوشته شده است؛ عدل، احسان، عشق، تواضع، رضا، ذکر، تربیت، شکر، توبه و مناجات. در کتابی که پیش رو دارید محمد مطلق به بازروایی و بازنویسی این اثر سترگ پرداخته و آن را به زبان ساده برای مخاطبان رده‌های سنی مختلف روایت کرده است.
این کتاب از مجموعه “یکی بود یکی نبود” با هدف احیای متون ادبی قدیمی و ارزشمند ایران و با درنظر گرفتن مخاطبان نوجوان، جوان و بزرگسال تهیه شده است. این مجموعه به بازنویسی و بازروایی ادبیات کهن ایران اختصاص دارد و نویسندگان این مجموعه کوشیده‌اند ساختار و زبانی جدید و امروزی را برگزینند و قصه‌ها و حکایات ادبیات کلاسیک ایران رادر قالب‌هایی جدید و قابل فهم به مخاطب عام ارائه دهند.
ویژگی دیگر این کتاب‌ها، همراه بودن متن با تصویرگری است. مجموعه “یکی بود یکی نبود” با کاغذ گلاسه عرضه شده و همه با یک سبک و سیاق منتشر شده اند. این مجموعه به سرپرستی یوسف علیخانی و با همراهی 30 نویسنده‌ و 10 تصویرگر کشورمان فراهم آمده است. فریبا وفی، ابوتراب خسروی، سیامک گلشیری، حمیدرضا نجفی، امین فقیری و محسن فرجی از جمله نویسندگان این مجموعه هستند و سرپرست تصویرگران کتاب نیز علی بخشی است. در این بازنویسی ها به تصحیح ها و تفسیرهایی که اساتید ادبیات فارسی در سال‌های گذشته انجام داده‌اند توجه شده و نویسندگان به همه آثار گردآوری شده رجوع کرده‌اند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی