30بوک
کتاب کودک و نوجوان
نوجوان
داستان نوجوان
ازدواج مادرم و بدبختیهای دیگر

ازدواج مادرم و بدبختیهای دیگر

(3)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
192

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ازدواج مادرم و بدبختیهای دیگر

انتشارات ماهی منتشر کرد:
«نا» را توی لغت‌نامه پیدا کردم. نه آنی که معنی‌اش توان و قدرت است، معنی آن «نام» را پیدا کردم که وقتی مادرتان دوباره ازدواج می‌کند، به اول اسم پدر و خواهر و برادر جدیدتان می‌چسبد. مانده بودم که لغت‌نامه چطور همه‌چیز را این‌قدر ساده می‌کند. چرا نمی‌نویسند ناپدری یعنی مردی که پدرت نیست و دست مادرت را گرفته، و ناخواهری یعنی دختری که جای محبوبیت را پای تلویزیون اشغال کرده، و نابرادری یعنی پسری که تاتی‌تاتی می‌رود کنار مادرتان می‌نشیند. وقتی قرار است کل زندگی‌ات بوی «نا» بگیرد، نمی‌روی دم در برای استقبال.
باربارا پارک، نویسنده‌ی ادبیات کودک و نوجوان، در 21 آوریل 1947 در ایالت نیوجرسی در امریکا به دنیا آمد. در سال 1965 به کالج رایدر رفت و دو سال بعد فوق دیپلم گرفت. در سال 1967 به دانشگاه آلاباما رفت و در سال 1969 از آن‌جا فارغ التحصیل شد. در همان سال با ریچارد ای پارک ازدواج کرد. وی در شهر فینیکس در ایالت آریزونا زندگی می‌کرد. باربارا پارک داستان‌های زیادی برای کودکان و نوجوانان نوشته است، اما مشهورترین آن‌ها مجموعه داستان‌های جونی‌بی جونز است که طرفداران زیادی دارد. او شش جایزه به انتخاب کودکان و چهار جایزه به انتخاب والدین برده است. پارک در 15 نوامبر 2013، در سن 66 سالگی، درگذشت.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سیده مریم قادری
    • پاسخ به نظر

    جلد دوم از یک مجموعه 4 جلدی اینبار کودکی غصه دار در اوایل نوجوانی با بحران ازدواج مجدد مادر و کنار اومدن با پدرخوانده و فرزندان او مواجه میشه.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی