خانه خاموش

(6)

1,350,000ریال

1,215,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
492

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خانه خاموش

انتشارات نگاه منتشر کرد:
ارهان پاموک در سال 1952 در مجله نیشان ناشی استانبول دیده به جهان گشود. در کتاب استانبول که به نوعی زندگینامه خود نوشت نویسنده است آورده که تحصیلات خود را با گرایش نقاشی در کالج آمریکایی روبرت در محل سکونت خود طی کرده است. بعد وارد رشته معماری در دانشگاه پلی تکنیک استانبول شده، پس از سه سال این رشته را رها کرده و در همان دانشگاه وارد رشته روزنامه نگاری شده و آن را به پایان رسانده است. نخستین رمانش آقای جودت و پسران را در 1982 نوشت که چند جایزه ادبی نصیبش کرد. دومین رمانش خانه خاموش جایزه ادبی دیگری گرفت.
در سال های اخیر پاموک تقریبا تمام جوایز مهم ادبی را در جهان کسب کرده است که مهم ترین آن در سال 2006 جایزه ادبی نوبل است که به او تعلق گرفت، آخرین اثر مهم پاموک در زمینه داستان نویسی «موزه معصومیت» است که در سال 2008 به چاپ رسیده است.
کتاب حاضر، رمانی ترکی است که به شیوه جریان سیال ذهن نوشته‌شده که ماجرای سه نسل در یک خانواده است که هرکدام از طریق تک‌گویی ماجرای زندگی و گذشته خود را بیان می‌کنند. تک‌گویی‌ها مانند حلقه‌های زنجیر به یکدیگر پیوند می‌خورند و ساختار اصلی رمان را تشکیل می‌دهند. پنج شخصیت اصلی در این رمان به روایت‌های جداگانه‌ای می‌پردازند اما این روایت‌ها در عین مستقل بودن با یکدیگر هم‌پوشانی داشته و در هم می‌آمیزند و به‌نوعی کامل‌کننده یکدیگر هستند. این رمان روایتگر زندگی 30 ساله افراد خانواده‌ای در ترکیه است. مادربزرگ خانواده به‌مرور خاطرات 90 ساله‌اش می‌پردازد و پدربزرگ هم رساله‌ای منتشر کرده که به روایت آشنایان این خانواده اختصاص دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی