نبض داستان

نبض داستان

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
87

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب نبض داستان

انتشارات قصه باران منتشر کرد:
نبض داستان مجموعه داستانیست جذاب که به اهتمام «امیر عربلو» و «بهنام کسب پرست» به چاپ رسیده و روانه بازار نشر شده.
در این کتاب ده نویسنده صاحی سبک که هر یک به نوعی سبک و امضای خاص خود را دارند قلم فرسایی کرده اند. در این مجموعه ده داستان متفاوت و زیبا نماینده ده نویسنده ی مشهور کتاب است. این داستان ها در ژانر های مختلف، از ژانر عامه پسند گرفته تا مخاطب خاص را در بر میگیرد و هر یک به نوعی سعی در کشف واقعیات نهان زندگی انسان امروزی کرده اند. «نبض داستان» نظر طیف وسیعی از خوانندگان را جلب کرده و از دید منتقدان، سربلند بیرون آمده. این کتاب شامل داستان هایی پر از تکاپو و پر نبض است که خواننده آن را زمین نخواهد گذاشت.
امیر عربلو ، کاملیا کوشش، بهاره نوربخش، مهدیه کوهی کار، زهرا کیانی، الهام سلطانی، نشمیل کرباسیان، بهاره قمی و بهنام کسب پرست نویسندگان این کتاب را تشکیل می‌دهند.
در جایی از کتاب می خوانیم:
دیروز سی و سه ساله شدم. در جنون و به دور از خانواده. درست یادم نیست. این فراموشی و دست و پا زدن لای توهم و زندگی، آخر مرا میکشد. مشتی افکار در هم و برهم به یکباره هجوم می آورند و به یکباره دور می شوند. مدتیست تا پلک هایم سنگین می شوند کسی در فکرم فریاد می کشد، ناقوسی به صدا در می آید، فرشته ای پر می زند و همینکه سر می جنبانم، خود را بر بلندای قله ای میبینم که زیر پایم خالی می شود و به یکباره سقوط میکنم، به زمین نرسیده از جا می پرم و میفهمم که درست در وسط توهمات بیداری خودم نشسته ام. از دیروز فقط صحنه هایی پراکنده را به یاد می آورم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی