30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
مالی و حسابداری
تشریح و تحلیل صورت های مالی بانک

تشریح و تحلیل صورت های مالی بانک

(0)

1,750,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
114

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تشریح و تحلیل صورت های مالی بانک

انتشارات چالش منتشر کرد:
بانک‌ها به‌عنوان یک واسطه‌گر مالی نقش تجهیز و تخصیص منابع، خدمات و نقل‌وانتقال وجوه، خلق پول، و … را به عهده دارند. بانک‌ها عموماً پس‌اندازهای خرد و کلان را جذب کرده و آن‌ها را در اختیار کسانی که نیاز به این وجوه دارند از جمله فعالان اقتصادی، مدیران و کارآفرینان و سایر اقشار جامعه قرار می‌دهند.
لذا با توجه به اهمیت عملکرد بانک‌ها، تمرکز اصلی این کتاب نیز بر تشریح عملکرد و صورت سود و زیان بانک‌ها و تحلیل منابع و مصارف آن می‌باشد. در ابتدا هریک از سرفصل‌های صورت سود و زیان و اجزاء آن طی شش جدول اصلی و با تحلیل‌ها و مثال‌های مختلف (به همراه بررسی نرخ اسپرد و محاسبه بهای تمام شده پول و …) مورد بررسی قرارگرفته و سپس به هریک از اقلام ترازنامه بانک‌ها اشاره شده است. در ادامه به تشریح ریسک‌های بانک، ورشکستگی بانک‌ها، ارزش‌افزوده اقتصادی بانک، رتبه‌بندی بانک‌ها بر اساس کملز و برخی از مفاد اساسنامه بانک‌ها پرداخته شده است. شایان‌ذکر است با توجه به اینکه عمده منابع و مصارف بانک اقلام پولی می‌باشند تحلیل صورت جریان وجه نقد بانک‌ها ارائه نشده است. لذا به روش مشابه در سایر شرکت‌ها، می‌توان فعالیت‌های عملیاتی، سرمایه‌گذاری و تأمین مالی بانک‌ها را مورد بررسی قرار داد.
در بین مثال‌ها چند مثال اصلی نیز وجود دارد. در مثال‌هایی که از اطلاعات مثال اصلی استفاده شده است، اطلاعات مورد نیاز ارائه گردیده لذا نیاز به مراجعه مجدد به مثال اصلی نمی‌باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی