30بوک
کتاب عمومی
اقتصادی
عمومی
زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی

زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
919

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی

انتشارات چالش منتشر کرد:
این کتاب به معامله‌گران بازار کمک می کند که بتوانند در مواقع سودگرفتن و یا ضرر دادن خودشان را کنترل کنند ،توانایی مدیریت سرمایه و مدیریت خود را یاد می دهد ، و یادآور می شود روانشناسی و معامله‌گری موفق یک اصل مشترک برای موفقیت است، و از سه اصل معامله گری -1-روانشناسی-2-تحلیل بازار-3-سیستم‌های معامله به خوبی صحبت می کند .
نشر چالش امیدوار است این کتاب به شما هم کمک کرده باشد .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی اثر الکساندر الدر


دکتر الکساندر الدر، متخصص تحلیل تکنیکال و روان‌پزشک، کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی را در سال 1993 منتشر کرد. از نظر دکتر الدر، سه اصل مهم یعنی ذهن، روش و پول را باید در نظر بگیرید تا بتوانید در بازارهای مالی به موفقیت برسید. دکتر الدر با آشنا کردن شما با ابزارهای اساسی تجزیه و تحلیل نمودار، قوانین به حداقل رساندن ریسک و نشان دادن این‌که از کدام اشتباهات تازه‌کارها باید هنگام شروع به کار به عنوان معامله‌گر سهام اجتناب کنید، رویکردی آرام برای زندگی از راه داد و ستد شما می‌آموزد.

آیا می‌خواهید برای امرار معاش تجارت کنید و در بازارهای مالی به موفقیت برسید؟ اولین قدم این است که اشتباهات معامله‌گرهای دیگر را تکرار نکنید! اما چگونه؟

کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی اثر الکساندر الدر با ترجمۀ مانی مرادی و میثم پیری را نشر چالش به چاپ رسانده است. دکتر الکساندر الدر، این کتاب کلاسیک معاملاتی را در سال 2014 به‌روز کرد تا به معامله‌گران جدید کمک کند خیلی سریع‌تر حرفه‌ای شوند. دکتر الدر دهه‌هاست که تجربیات خودش را که از تحصیلاتش به دست آورده به تاجران آموزش می‌دهد. الدر در روسیه به دنیا آمد و به ایالات متحده گریخت و در آنجا پناهنده شد. او روان‌درمانی را در شهر نیویورک شروع کرد و همین به او این امکان را داد که استراتژی تجاری‌اش را نه بر اساس تاکتیک‌های معمول، بلکه بیشتر بر روی روانشناسی ذهن انسان قرار دهد.

در کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی چه می‌خوانیم؟

کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی تبدیل شد و دکتر الدر توانست نکات عملی بسیار خوبی برای تجارت را در این کتاب به خوانندگان معرفی کند. کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی به شما کمک می‌کند ذهن خود را منظم کنید و روش‌های معامله در بازارها را به شما نشان می‌دهد تا یاد بگیرید پول‌تان را در حساب‌های مالی مدیریت کنید و بدین ترتیب هیچ گونه ضرری نمی‌تواند شما را از بازی بیرون کند.

چطور در معامله احساساتی نباشید؟ 
مانند هر چیز دیگری، تبدیل شدن به یک معامله‌گر خوب یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد، اما دکتر الدر معتقد است یک معامله‌گر می‌تواند با اجتناب از اشتباهات تازه‌کارها، خیلی سریع‌تر در بازارهای مالی به موفقیت برسد. او در کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی توضیح می‌دهد که یکی از اشتباهات رایج تازه‌کارهای دنیای تجارت درگیر شدن با احساسات است. درست مثل یک بازی پوکر، احساسات جایی در تجارت ندارند. شما نمی‌توانید شخصاً به هیچ سهامی وابسته باشید و نباید فقط سهام یک شرکت را بخرید چون محصول آن شرکت را دوست دارید. دکتر الدر معتقد است احساسات را نباید وارد معامله کنید چون این کار مشابه قمار است. 

دکتر الدر در این کتاب تأکید دارد که تجارت فقط راهی برای کسب درآمد است و همان‌طور که از نظر احساسی روی حقوق، اجاره، کارت بانکی یا قبض تلفن خود وسواس ندارید، در معامله نیز نباید این‌طور باشید. زمانی که اجازه دهید احساسات نحوۀ معاملۀ شما را کنترل کنند، همان لحظه است که به مرور سرمایۀ شما به صفر خواهد رسید. بنابراین دکتر الدر معتقد است که باید احساسات خود را کنار بگذارید و تنها به اندازۀ سکه‌هایی که در جیب‌تان دارید معامله کنید. 
الدر همچنین در کتاب زندگی از راه داد و ستد در در بازارهای مالی دو قانون فوق‌العاده را به شما یاد می‌دهد تا هم از قمار در بازارهای مالی دوری کنید و هم خطرات و ضررهای خود را به حداقل برسانید.

او این دو قانون را، قانون ۲٪ و 6٪ می‌نامد. قانون دو درصد می‌گوید که شما نمی‌توانید بیش از ۲ درصد کل سرمایۀ تجاری‌تان را در یک معامله به‌خطر بیندازید. مثلا اگر در ابتدای کار صد هزار دلار برای سرمایه‌گذاری دارید، باید سهامی را به قیمت 50 دلار بخرید و زنگ خطر حد ضرر را 48 دلار تعیین کنید (به این معنی که اگر سهام به 48 دلار کاهش یابد، سهام به طور خودکار فروخته شود). حداکثر ضرر شما 2 دلار به ازای هر سهم است. به طور کل، دکتر الدر قوانین و نکات خاص زیادی را در این کتاب با خواننده به اشتراک گذاشته است تا به راحتی بتواند وارد بازار معامله شود. 

فهرست مطالب  کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی

فصل اول: روانشناسی فردی
فصل دوم: روان شناسی جمعی
فصل سوم: تحلیل کلاسیک نمودار
فصل چهارم: کامپیوتری کردن تحلیل تکنیکال
فصل پنجم: موارد اساسی که نادیده گرفته می‌شوند
فصل ششم: اندیکاتورهای بازار سهام
فصل هفتم: اندیکاتورهای روانی
فصل هشتم: اندیکاتورهای شخصی الدر
فصل نهم: سیستم‌های معاملاتی
فصل دهم: مدیریت ریسک

بریده‌هایی از کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی

«اگر روزی از یکی از دوستانتان که تجربه بسیار کمی در کشاورزی دارد شنیدید که قصد دارد در یک زمین 1000 متری کشاورزی کند و با محصولاتی که در آن زمین پرورش می‌دهد خود را سیر کند شک نکنید که گرسنه خواهد ماند. بعضی افراد همواره به دنبال سرمایه‌گذاری‌های کوچک با سودهای آنچنانی هستند. معامله‌گری زمینه را برای رشد اینگونه خیال پردازی‌ها فراهم می‌کند. روزی یکی از دوستانم گفت قصد دارد با درآمد حاصل از یک حساب 6000 دلاری اموراتش را بگذراند. به محض اینکه سعی کردم به او نشان بدهم که برنامه‌اش به شکست منتهی می‌شود او بلافاصله بحث را عوض کرد تا حرفهای مرا نشوند. او یک تحلیل‌گر برجسته است اما نمی‌خواهد بپذیرد که طرح زود بازده او یک طرح انتحاری است که در نهایت به شکست منتهی می‌شود.»

در کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی چه می‌آموزیم؟

با مطالعۀ این کتاب شما به راحتی بر تجارت سهام، معاملات آتی، ارزها و گزینه‌ها مسلط می‌شوید. شما در این کتاب موارد زیر را یاد خواهید گرفت.

• چگونه به یک معامله‌گر خونسرد، آرام تبدیل شوید و به راحتی در معاملات خود سود کنید.
• چگونه از خواندن رفتار انبوه بازار سود ببرید.
• چطور از کامپیوتر برای یافتن معاملات خوب استفاده کنید.
• چگونه یک سیستم معاملاتی قدرتمند ایجاد کنید.
• چگونه معاملاتی با بهترین شانس موفقیت را پیدا کنید.
• نحوۀ پیدا کردن نقاط ورودی و خروجی، تعیین توقف و کسب سود.

دربارۀ نویسندۀ کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی

کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی

الکساندر الدر یکی از افسانه‌ای‌ترین تاجران زمان ماست. او معلم معامله‌گران است که در نیویورک زندگی می‌کند. تعدادی از پرفروش‌ترین آثارش در زمینۀ تجارت در میان تاجران کلاسیک مدرن پرفروش شده است. الدر در اولین کتابش تعدادی از مراحلی که معامله‌گران باید هنگام شروع معامله آن‌ها را رعایت کنند توضیح داد. با این‌که این کتاب قبل از دوران فعلی و پیش از ظهور تب معامله‌گری نوشته شده اما ایده‌های او هنوز هم محبوب و مرتبط است. دکتر الدر کتاب‌هایی دربارۀ روسیه و نیوزلند نیز نوشته است.

دکتر الکساندر الدر در لنیگراد روسیه به دنیا آمد و در استونی بزرگ شد و در 16 سالگی موفق شد وارد دانشکدۀ پزشکی بشود. در 23 سالگی در حالی‌که به عنوان یک پزشک در کشتی کار می‌کرد، از کشتی شوروی در آفریقا فرار کرد و در ایالات متحده پناهندگی سیاسی گرفت. او به عنوان روان‌پزشک در شهر نیویورک مشغول به کار شد و در دانشگاه کلمبیا تدریس کرد. تجربۀ او به عنوان یک روان‌پزشک بینش منحصربه‌فردی در مورد روانشناسی تجارت به او داد. کتاب‌ها، مقالات و بررسی‌های نرم‌افزاری دکتر الدر، او را تبدیل به یکی از برجسته‌ترین کارشناسان تجاری دنیا کرد. 

دکتر الدر مبتکر کمپ معامله‌گران است، او در این کمپ کلاس‌های یک‌هفته‌ای برای معامله‌گران برگزار می‌کند. وی همچنین تاجری معروف است که از طریق فروش کتاب‌هایش نیز میلیون‌ها دلار درآمد داشته است. کتاب‌های او تابه‌حال به 17 زبان زندۀ دنیا ترجمه شده‌اند. امروزه او علاوه بر نوشتن کتاب و تجارت روزانه، یک سخنران عمومی نیز هست که بسیار مورد توجه علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است. همچنین دکتر الکساندر الدر نقش بزرگی در تحلیل تکنیکال ایفا کرده است. 

امتیازات

کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی از سایت آمازون امتیاز 4.5 از 5 و از سایت گودریدز امتیاز 4.1 از 5 را به دست آورده است.

میزان فروش کتاب

کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی در میان تاجران و نهادهای مختلف است که به 17 زبان زند‌ۀ دنیا ترجمه شده است.

تحلیل سی بوک از کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی

شما با خواندن این کتاب که به زبان ساده و همه‌فهم نوشته شده است، یک قدم به معامله‌گر حرفه‌ای شدن نزدیک‌تر می‌شوید. دکتر الکساندر الدر که یک تاجر حرفه‌ای، متخصص جهانی تحلیل تکنیکال و روان‌پزشکی مجرب است در کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی، تجارت موفق را بر سه بخش ذهن، روش و پول تقسیم کرده است. او در این کتاب به شما نشان می‌دهد که کلید موفقیت اول در ذهن شماست. شما با خواندن این کتاب نظم و انضباط را یاد می‌گیرید و این‌که چگونه از تله‌های معاملات هیجانی اجتناب کنید. 

دوم، با این کتاب شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از نمودارها، اندیکاتورهای کامپیوتری و ابزارهای دیگر، معاملات خوب را پیدا کنید. شما خواهید فهمید که چگونه چنین روش تحلیلی را در یک سیستم معاملاتی قدرتمند ترکیب کنید. در نهایت، دکتر الدر نحوۀ مدیریت پول در حساب معاملاتی را به شما یاد خواهد داد. این راه هیچ‌گاه از یاد نبرید که قوانین محدود کردن ریسک برای یک معامله‌گر بسیار حیاتی است. 

اگر از کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی خوشتان آمده، این کتاب‌ها را از دست ندهید.

- کتاب تحلیل تکنیکال اثر جان جی مورفی که در آن رسیدن به موفقیت در بازارهای سرمایه و به‌خصوص بازارهای بورس را به طور کامل توضیح داده است. 

- کتاب الگوهای شمعی ژاپنی که در آن استیو نیسون به تشریح الگوهای شمعی و ترکیب آن با تحلیل تکنیکال پرداخته است.

- مجموعه کتاب‌های پرایس اکشن که ال بروکز در آن اساس تمام تحلیل‌های فنی نمودارهای سهام، کالا یا سایر دارایی‌ها را توضیح داده است.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی