چنین گفت بودا

(26)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
2163

علاقه مندان به این کتاب
31

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چنین گفت بودا

انتشارات اساطیر منتشر کرد:
چنین گفت بودا، کتابی است ارزنده، زیرا علاوه بر بررسی زندگی بودا، جوهر تعالیم او را که در بیش از پنج هزار جلد مضبوط است، در بر دارد. این حکمت ها که از بیش از بیست و پنج قرن پیش ثبت و نگهداری و به ما سپرده شده، ورای مرزهای جغرافیائی و موانع نژادی جهان بسط یافته است. کلمات بودا، که این کتاب حاوی آنست، به همهٔ جنبه های زندگی بشر می پردازد و به آن معنی می بخشد.
این کتاب از چهار بخش بودا، دهرما، سیر و سلوک و اخوت که خود هر کدام شامل چندین فصل می باشند تشکیل شده و به مباحث زندگی بشر، ایمان، پروردن اندیشه، رنج آدمی، زندگی روزانه، حکومت، اقتصاد، زندگی خانوادگی، زندگی زنان، رسم و راه اخوان بی خانمان، زندگی اجتماعی و ... می پردازد.
نوشتهٔ این کتاب مبتنی است بر متن اصلی ویراسته و کامل شدهٔ «ترجمهٔ جدید متون بودایی» که در ماه ژوئیه 1925 به وسیلهٔ «انجمن نشر ترجمهٔ جدید متن بودایی» به ریاست روحانی موان کیزو منتشر شد. نسخهٔ فارسی کتاب که به وسیلهٔ دکتر هاشم رجب زاده استاد مدعو دانشگاه مطالعات خارجی توکیو (توکیو گایکوکوگو دایگاکو) و زیر نظر پروفسور کورویاناگی استاد و رئیس این بخش و از روی متون انگلیسی و ژاپنی کتاب فراهم آمده است، به موهبت غنای روح و پیکر زبان فارسی که از سرچشمهٔ عرفان و ارزش های والای معنوی ایرانی سیراب و سرشار شده و به الماس بی بهای ادب پارسی صیقل یافته است، بیش از ترجمهٔ زبان های دیگر و خاصه برگردان آن به زبان های غربی، با جان و جوهر کلام بودا آشنا می باشد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • علیرضا فرخی
    • پاسخ به نظر

    برای زیستن با آرامش در این جهان رنگارنگ و سراسر رنج، آموزه های بودا به ما کمک خواهد کرد.ترجمه کتاب روان است و قابل فهم.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی