معجزه شفا با مغناطیس

(0)
نویسنده:

1,999,000ریال

1,799,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
555

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب معجزه شفا با مغناطیس

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
معجزه شفا با مغناطیس
حتما همه شما روزی مبهوت آهنربا و تاثیرش بر اجسام آهنی شده اید. احتمالا این مواجهه در کودکی رخ داده است. بعدها همه ما با یک سری نظریات آشنا شدیم تحت عنوان مغناطیس که چگونگی ساز و کار آهنربا را توضیح می دهند.
مولف کتاب معجزه شفا با مغناطیس که خود از یک سری مشکلات جسمانی رنج می برد روزی در یکی از مراکز خرید دبی با قفسه فروش آب های مغناطیسی روبرو می شود و برایش این سوال پیش می آید که آخر چه فرقی دارد این آب با هر آب دیگری؟ این کنجکاوی باعث می شود که در این مورد به تحقیق بپردازد و با متخصصین مغناطیس درمانی آشنا شود. رفته رفته حتی فشار خون خود را با کمک آب مغناطیسی و بستن دستبند مغناطیسی کنترل می کند. حتی موفق می شود با مغناطیس افراد سیگاری را در ترک سیگار موفق سازد.
کتاب حاضر در ابتدا به معرفی مغناطیس می پردازد. نیروی مغناطیس، تاریخچه ی مغناطیس، کاربردهای مغناطیس، انواع مغناطیس و روش های ساخت آهن ربا فصل های اولیه ی کتاب هستند. فصل درمان های موجود برای برخی از بیماری های خاص به طور مفصل و با ذکر مصداق چگونگی درمان حدود بیش از صد مریضی و عارضه از شکستگی و گزش حشرات تا ریزش مو و درمان سرطان با آهن ربا را شرح می دهد.
فصل های بعدی کتاب هم به برخی پژوهش ها و شیوه های درمان، انتخاب آهن ربا، آب مغناطیسی، درمان سرطان، میدان های الکترو مغناطیسی، درمان بیماری صرع با مغناطیس و روش های درمانی آینده می پردازند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی