ماه و شش پشیز

(22)
نویسنده:

850,000ریال

765,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2023

علاقه مندان به این کتاب
19

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ماه و شش پشیز

انتشارات اساطیر منتشر میکند:
ویلیام سامرست موآم (1874-1965) داستان‌نویس و نمایشنامه‌نویس مشهور انگلیسی بود. وی هنگامی که پدرش در سفارت انگلستان در پاریس مشغول به کار بود، زاده شد. در رشتهٔ پزشکی فارغ التحصیل شد ولی این حرفه را رها کرد تا به طور تمام وقت به نویسندگی بپردازد. پیش از جنگ جهانی اول به سفر پرداخت و از اروپا و خاور دور و آمریکا دیدن کرد و از همین تجربه‌های سفر و مشاهدات خویش در آثارش به طور فراوان بهره برده است.
او مردی اجتماعی و منتقدی بی غرض بود. ابتدا به وسیلهٔ رمان‌هایش مورد پسند مردم قرار گرفت و بعدها نمایشنامه‌هایش نیز توانست جلب توجه کند و این به دلیل استادی و مهارت وی در هنر نقل و داستان پردازی بود.
رمان ”ماه و شش پشیز“ از جمله آثار معروف اوست که براساس زندگی پل گوگن نقاش فرانسوی نوشته شده است. او در این کتاب سرگذشت مردی را به تصویر می کشد که تا میان سالی دارای زندگی عادی و آرام و معمولی بوده، چونان همهٔ مردم عادی دیگر و دارای زن و فرزند. اما در تحولی ناگهانی شوق نقاشی به جانش می‌افتد و دست از زن و فرزند و زندگی می‌شوید و تمامی توش و توان خود را وقف هنر می‌کند و با نقاشی نفس می‌کشد، می‌زید و می‌میرد.
در سال 1942 فیلمی به کارگردانی آلبر لوین و بازی جورج سندرز، هربرت مارشال، دوریس دادلی، آلبرت باسرمن، فلورنس بیتس و ... بر اساس این کتاب ساخته شد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی