ساندویچ ژامبون

(49)

2,250,000ریال

2,025,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
4447

علاقه مندان به این کتاب
88

می‌خواهند کتاب را بخوانند
3

کسانی که پیشنهاد می کنند
9

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ساندویچ ژامبون

انتشارات نگاه منتشر کرد:
بوکوفسکی شاعر و داستان نویس بزرگی است، در ایران نیز بسیار مورد اقبال خوانندگان جدی کتاب است، ساندویچ ژامبون داستان بلند و جذابی است سرشار از طنز و مطایبه اما در پس طنز آثار بوکوفسکی به دغدغه ها و دردهای جوامع صنعتی و مدرنی می پردازد که به مرور ایام از روابط انسانی، عشق و عاطفه، مهروزی و انسانیت تهی میشوند و روابط مکانیکی، سودجویی و بالا رفتن از مراتب اجتماعی به هر قیمتی جایگزین روابط انسانی میشود، در واقع طنز نویسنده طنزی سیاه و تلخ است که در پس ظاهر خنده دار خود میتواند اشک به چشم خواننده بیاورد.

من خانه مادربزرگ را دوست داشتم. خانه کوچکی زیر انبوه شاخه های آویزان درختان فلفل. امیلی همه قناریهایش را در قفسهای جداگانه ای نگه میداشت. یک‌بار را به خوبی یادم است. حوالی عصر میخواست روسری سفیدی را روی قفسها بیندازد تا پرنده ها بتوانند بخوابند. بقیه هم نشستند روی صندلی و شروع کردند به صحبت. آنجا یک پیانو بود. من نشستم پشتش و کلیدها را فشار دادم و به صداهایشان گوش کردم. آن کلیدهای انتهایی پیانو را بیشتر دوست داشتم، جایی که انگار دیگر به سختی صدایشان درمی آید – صدایی مانند افتادن تکه های یخ روی یکدیگر.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (2)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • فاطمه امین
    • پاسخ به نظر

    قلم بوکوفسکی رو دوست دارم.

  • تصویر کاربر

    • میثم نادری
    • پاسخ به نظر

    بوکوفسکی خیلی با جزئیات مسائل را تشریح و در تشریح تنفرش خیلی با احساس تر حرف میزند.بخشهایی از کتاب خیلی منو گرفت و در بخشهایی دوست داشتم زودتر ردشوم.درکل خوب بود.بیشتر از قلم بوکوفسکی خوشم اومد تا داستان

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی