شبکه آلیس

شبکه آلیس

(1)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
313

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شبکه آلیس

انتشارات البرز منتشر کرد :
در این کتاب ماجرای دو زن روایت می شود .یکی از آنان جاسوسی ست که در جریان جنگ جهانی اول، به خدمت شبکه آلیس (یک شبکه جاسوسی واقعی) در می آید.دیگری یک زن امریکایی است که در سال 1947،دختر خاله گمشده خویش را جست و جو می کند.
سال 1947 :
چارلی سنت کلر،دانشجوی امریکایی که بچه ای را در شکم حمل می کند و خانواده اش قصد طرد کردن وی را دارند، امید دارد که دخترخاله اش رز، هنوز زنده باشد.رز در جریان نبرد فرانسه با آلمان های نازی،ناپدید شده بود.چارلی به منظور یافتن دخترخاله گمشده خود،با فرار از دست پدر و مادرش،رهسپار لندن می شود.
سال 1915 :
ایو گاردینر به شکلی معجزه آسا این فرصت را پیدا می کند که در یک شبکه جاسوسی، بر ضد آلمان ها وارد عمل شود.وی را به فرانسه تحت اشغال آلمان ها می فرستند.در آنجا لی لی ، که شبکه جاسوسی گسترده ای را بر ضد آلمانها هدایت می کند، آموزش های لازم را به او می دهد .سی سال از آن زمان سپری می شود.شبکه آلیس به دنبال خیانتی که به آنان شده بود از هم پاشیده شد و حالا ایو به زنی دائم الخمر تبدیل شده است. وی به تنهایی در خانه ای در لندن زندگی می کند.روزی ، با ورود یک جوان امریکایی به زندگی ایو، همه چیز تغییر می کند و آنان در کنار هم، به جست و جوی اسرار مدفون در گذشته می روند.
این کتاب هم شما را می خنداند و هم می گریاند.سفر حماسی دو زن شجاع دل، یک داستان فراموش ناشدنی از افتخارات و فداکاری های دوران جنگی ست که خیلی ها از آن غافل مانده اند.کوئن با این کتاب فوق العاده ، این کار را به نحو احسن انجام داده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی