خسرو و شیرین (یکی بود یکی نبود)

(0)

1,100,000ریال

990,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
142

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خسرو و شیرین

انتشارات کتاب‌پارسه منتشر کرد:
خسرو و شیرین عنوان اثری منظوم و عاشقانه از شاعر ایرانی، نظامی گنجوی، است که منظومه? لیلی و مجنون را هم سروده است. این دو اثر جزو شاهکارهای ادبیات کهن فارسی هستند.
خسرو و شیرین، داستان عشق خسرو پرویز آخرین پادشاه بزرگ شاهنشاهی ساسانی و شاهزاده ارمنی، شیرین، که بعدها ملکه? ارمنستان می‌شود را روایت می‌کند. این داستان در شاهنامه و جاهای دیگر هم آورده شده و نسخه‌های مختلفی از آن با عنوان‌های «شیرین و فرهاد» هم موجود است.
امین فقیری – داستان‌نویس – این قصه‌ها را به زبان ساده و روان درآورده است.
این کتاب از مجموعه “یکی بود یکی نبود” انتشارات کتاب پارسه محسوب می‌شود که با هدف احیای متون ادبی قدیمی و ارزشمند ایران و با درنظر گرفتن مخاطبان نوجوان، جوان و بزرگسال تهیه شده است. این مجموعه به بازنویسی و بازروایی ادبیات کهن ایران اختصاص دارد و نویسندگان این مجموعه کوشیده‌اند ساختار و زبانی جدید و امروزی را برگزینند و قصه‌ها و حکایات ادبیات کلاسیک ایران را در قالب‌هایی جدید و قابل فهم به مخاطب عام ارائه دهند.
ویژگی دیگر این کتاب‌ها، همراه بودن متن با تصویرگری است. کتاب‌های مجموعه “یکی بود یکی نبود” با یک سبک و سیاق منتشر شده‌اند. این مجموعه به سرپرستی یوسف علیخانی و با همراهی 30 نویسنده‌ و 10 تصویرگر کشورمان فراهم آمده است. فریبا وفی، ابوتراب خسروی، سیامک گلشیری، حمیدرضا نجفی، امین فقیری و محسن فرجی از جمله نویسندگان این مجموعه هستند و سرپرست تصویرگران کتاب نیز علی بخشی است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی