30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
سالمونی که جسارت ورزید و بالاتر پرید

سالمونی که جسارت ورزید و بالاتر پرید

(7)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
397

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب سالمونی که جسارت ورزید و بالاتر پرید

انتشارات نگاه منتشر کرد:
زندگی ماهی سالمون قابل پیش بینی است؛ شنا به دسترسی های بالایی رودخانه به سوی محل تولدشان به منظور تخم گذاری ، و سپس مردن.
داستان این کتاب در مورد سالمونی است که پولک های نقره ایش او را به عنوان سالمونی خاص متمایز می کند ؛ کسی که جسارت پریدن به فراسوی سرنوشت خویش را به خرج می دهد. این داستانی است درباره ی بلوغ یافتن ، و درباره ی بی تابی و عشقی پرشور. زیرا شنا کردن به سمت دسترسی های بالایی رودخانه، به معنای رفتن در پی چیزی است که سالمون ها نمی توانند آن را ببینند؛ یک رؤیا ” سالمونی که جسارت ورزید و بالاتر پرید” قصه ای مدرن ، خردمندانه، شیرین و دوست داشتنی و الهام بخش است راجع به یافتن آزادی و سازگاری با طبیعت که ما یا فراموش کرده ایم، یا در واقعیات الزام آور زندگی آن را گم کرده ایم .
آن دو _ هیون، شاعر اهل کره‌ی جنوبی است که آثارش پرفروش بوده و خود جوایز ادبی بسیاری را به دست آورده است. او در سال 1961 در لئوچئون کره‌ی جنوبی به دنیا آمد و در رشته‌ی ادبیات کره‌ای از دانشگاه وُنک‌وانگ فارغ‌التحصیل شد. حرفه‌ی نویسندگی او در پی کسب جایزه‌ی مسابقه‌ی سالانه‌ی ادبی دائه‌گو مائیل شینمون به خاطر شعر «رودخانه‌ی ناکدونگ» در سال 1981، و کسب جایزه‌ی مسابقه‌ی سالانه‌ی دونگ _ آ ایلبو به خاطر شعر «جئون بونگ_جون به سئول می‌رود» در سال 1984 اوج گرفت. آن دو_ هیون همچنین در سال 1996 جایزه‌ی شاعر جوان، و در سال 1998 جایزه‌ی ادبی کیم سو_ وول را به دست آورده است. «سالمونی که جسارت ورزید و بالاتر پرید» اولین اثر اوست که به انگلیسی ترجمه شده است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی