American English File  5

American English File 5 (ویراست سوم) (کتاب آموزش و کتاب کار وسی دی )

(4)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
306

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب American English File 5

انتشارات جنگل منتشر کرد:

برای اینکه بتوانید بر یک زبان مسلط شوید و به راحتی آن را صحبت کنید، باید برتمام مهارت های چهارگانه و به خصوص گفتار مسلط شوید تا بتوانید در تعاملات خود به طور موثری شرکت پذیر باشید.
کتاب American English File یک دوره شش سطحی آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان است که توانسته موفقیت های بسیاری را کسب کند. این کتاب در بسیاری از آموزشگاه های نه تنها ایران بلکه سرتاسر جهان تدریس می شود، زیرا همانطور که بر همگان روشن است، مکالمه و گفتار یکی از مهم ترین جنبه های یادگیری زبان است، و این مجموعه نیز به تقویت گفتار و مکالمه براساس لهجه آمریکایی می پردازد.
کتاب‌های این مجموعه در بسیاری از موسسات آموزش زبان و توسط اساتید بسیاری تدریس می‌شود. در هر درس به بررسی یک موضوع خاص پرداخته است. درس ها از بخش‌های مختلفی تشکیل شده و با ارائه‌ متن و تمرین‌های متنوع سعی در آموزش مهارت های اصلی و واژگان زبان انگلیسی به شیوه‌ای جذاب را دارد. دانشجویان در دوره های آموزش زبان و همه کسانی که به طور حرفه ای در توسعه و استفاده از آزمون های زبان تحصیل می کنند، این منبع را یکی از متون معتبر و جامع در راستای مقاصد و اهداف خود تلقی می کنند.

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی