مدرسه افسانه ای (خواهران گاوالدون)(2)

(21)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
5188

علاقه مندان به این کتاب
16

می‌خواهند کتاب را بخوانند
5

کسانی که پیشنهاد می کنند
12

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
2

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مدرسه افسانه ای

انتشارات باژ منتشر کرد:
خواهران گاوالدون، اولین کتاب از مجموعه ی پرفروش نیویورک تایمز به نام مدرسه ی افسانه ای، راجع به سفری حماسه آفرین در دنیایی جدید و شگفت انگیز است. جایی که تنها راه خلاصی از داستان های افسانه ای پریان، زنده ماندن در یکی از آن هاست. سوفی با کفش های بلورین و وقف خود به انجام کارهای خوب، می داند که در مدرسه ی افسانه ای خوب ها نمرات بالایی کسب می کند و به مرتبه ی دانش آموزان پیشین مدرسه مثل سیندرلا، راپونزل و سفیدبرفی دست می یابد. آگاتا با کت بلند سیاه بی قواره و گربه ی سیاه خبیثش برای پیوستن به شرورها مدرسه ی بدها کاملا مناسب به نظر می رسد. هر دو دختر به زودی متوجه می شوند که سرنوشت شان عوض شده است. سوفی را به مدرسه ی بدها می­برند تا در کلاس های زشت سازی، طلسم های مرگ و آموزش پیروان شرکت کند. در حالی که آگاتا خود را در مدرسه ی خوب ها و میان شاهزاده ها و دخترهای زیبا می یابد تا در کلاس های اصول آداب دانی شاهدخت ها و ارتباط با حیوانات حضور یابد. اما اگر این اشتباه اولین سرنخ برای پی بردن به شخصیت واقعی سوفی و آگاتا باشد، چه؟
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

مدرسه افسانه ای 

کتاب مدرسه افسانه ای

سه‌گانۀ مدرسه افسانه ای با عنوان اصلی The School for Good and Evil داستانی فانتزی از سومن چینانی نویسنده و فیلمساز آمریکایی است که اولین جلد آن در سال 2013 منتشر شد. جلد دوم این مجموعه در سال 2014 و آخرین جلد این سه‌گانه در سال 2020 منتشر شد.

معرفی کتاب مدرسه افسانه ای اثر سومن چینانی

رمان مدرسه افسانه ای اثر سومن چینانی با ترجمۀ ماندانا نوری داستانی فانتزی و جادویی است. مجموعۀ مدرسه افسانه ای با عنوان خواهران گاوالدون در یک مکان خیالی وسیع به نام جنگل‌های وسیع می‌گذرد. در این کتاب نویسنده ماجرای دو دوست به نام‌های سوفی و آگاتا را شرح می‌دهد و به مضامینی همچون عشق، دوستی و فداکاری پرداخته است. مدرسۀ افسانه‌ای،‌ مؤسسه‌ای جادویی است که در آن بچه‌ها برای تبدیل‌شدن به قهرمانان افسانه‌ای در مدرسۀ خوب آموزش می‌بینند یا یاد می‌گیرند شرور باشند و این را در مدرسۀ بد آموزش می‌بینند.

خلاصه داستان

در روستای گاوالدون هر 4 سال یک‌بار در شب یازدهم ماه یازدهم، نیرویی ناشناخته دو کودک ۱۲ ساله یا بزرگ‌تر را می‌دزد و به جنگل‌های بی‌انتهای اطراف می‌برد. بیشتر بچه‌ها از دزدیده شدن به دست این نیروی ناشناخته وحشت دارند اما سوفی زیبا اصلاً این مسئله برایش مهم نیست. به جایش در رویای پرنسی جذاب به سر می‌برد که با او ازدواج کند و تا آخر عمر به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنند. بهترین دوست سوفی، آگاتا کاملاً برعکس سوفی است. آگاتا عبوس است،‌ چشمانی برآمده دارد و اصلاً زیبا نیست. همه معتقدند آگاتا داوطلبی عالی برای شرور شدن است. وقتی شب یازدهم ماه یازدهم فرا می‌رسد آگاتا شاهد دزدیده شدن سوفی است. وقتی سعی می‌کند سوفی را نجات دهد خودش هم گرفتار نیروهای ناشناخته می‌شود و هر دو به مدرسۀ افسانه‌ای فرستاده می‌شوند. جلد دوم مدرسه افسانه‌ ای دنبالۀ داستان سوفی و آگاتا است که حالا به روستای گاوالدون برگشته‌اند و قرار است نفرینی را بشکنند. اما آگاتا مخفیانه آرزوی دیگری دارد. می‌خواهد مدرسه افسانه‌ ای که حالا تبدیل به یک مدرسۀ معمولی شده است را دوباره تبدیل به مدرسه افسانه‌ای کند.

خواندن کتاب مدرسه افسانه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مجموعه داستان‌های مدرسه افسانه‌ ای رمانی فانتزی مناسب نوجوانان بالای ۱۴ سال است.

درباره نویسنده کتاب مدرسه افسانه ای

کتاب مدرسه افسانه ای نوشته سومن چیناتی

سومن چینانی نویسنده و فیلمساز آمریکایی است که بیشتر برای مجموعه کتاب‌های کودکان و نوجوانان با عنوان مدرسه افسانه‌ ای شناخته شده است. این مجموعه اولین رمان سومان است و در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت. بیش از 3 میلیون نسخه از این مجموعه به فروش رفت و به بیش از 30 زبان در 6 قارۀ جهان ترجمه شد و به زودی قرار است نتفلیکس فیلمی به کارگردانی پل فیگ از روی این مجموعه بسازد. سومن در فلوریدا به دنیا آمد و خانواده‌اش از معدود خانواده‌های هندی تبار این منطقه بودند. او مدرک کارشناسی‌اش را در سال 2001 و در رشتۀ ادبیات انگلیسی و آمریکایی دریافت کرد.

جوایز کسب شده

نامزد جایزه کتاب کودکان واتر استونز سال 2014
نامزد جایزه کتاب کودک و نوجوان گودریدز سال 2013

می‌توانید کتاب مدرسه افسانه ای را با تخفیف ویژه از فروشگاه اینترنتی کتاب سیبوک تهیه نمایید.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (3)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سارا علیزاده
    • پاسخ به نظر

    سلام وقتتون بخیر ببخشید بعد ازین کتاب کدوم کتاب ازین سری کتابهارو باید بگیریم

  • تصویر کاربر

    • عالیه رامشگر
    • پاسخ به نظر

    جلد اول مدرسه افسانه‌ای، هر دو بخشش کیوته. شخصیت‌پردازی و فضاسازی خیلی خوبی نداره. اما ایده‌ی جذابی داره. ترجمه و طرح جلد هم واقعا عالی‌ن.

  • تصویر کاربر

    • الهام محمودی
    • پاسخ به نظر

    بگم از زیبایی این کتاب که اصلا قابل پیش بینی نیس یعنی به هر دری میزنی که اتفاق بعدی رو بفهمی نمیشه و درست لحظه ای که پیش خودت فکر میکنی بابا معلومه اینجاش چی میشه دیگه ولی بدجور غافلگیر میشی و همینم باعث شیرینی داستان میشه

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی