دردسرهای کمال طلبی

(4)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1000

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب دردسرهای کمال طلبی

انتشارات آشیان منتشر کرد:
اگر کمال طلب باشم ، چه کنم ؟
اینکه بخواهید از اشتباه کردن اجتناب کنید، امری طبیعی ست ، اما کامل نبودن بخشی از بشر بودن است . گرچه کمال طلب ها اغلب به خاطر توانایی هایشان مورد قدردانی قرار می گیرند ، ولی اضطراب مدام درباره‌ی جزیٔیات می تواند مایه عقب ماندن تان شده و نگذارد که بالقوه هایتان را بالفعل کنید .

در چاپ دوم و بازنگری شده کتاب «دردسرهای کمال طلبی » می توانید دلایل کمال طلبی خود را بیابید ، تاثیر کمال طلبی بر زندگیتان ، و مهارت های جدید اثبات شده برای غلبه بر کمال طلبی خود را یافته ، و بفهمید چرا کمال طلبی با نگرانی ، افسردگی ، خشم ، اضطراب اجتماعی و نشانگان جسمانی همراه است . هنگامی که تمرینات این کتاب را انجام می دهید ، متوجه خواهید شد که کنار نهادن نگرانی ها و لذت بردن از زندگی ، تا چه اندازه ساده است .

« نویسندگان کتاب ، راهنمای مدونی در نظر گرفته اند که به خوبی نشان می دهد کمال طلبی ، با افسردگی ، خشم ، نگرانی و اضطراب اجتماعی همراه است ، و شما را به سوی خود_ ارزیابی های واقع_گرایانه ، عزت نفس ، و روابط بین فردی مثبت همراهی می کنند .»
ریچارد هیمبرگ ، PH.D ، مدیر انجمن بالینی در دپارتمان روانشناسی دانشگاه تمپل فیلادلفیا ، PA .
________________
مارتین ام . آنتونی ، PH. D ، پرفسور روانشناسی دانشگاه ریرسون تورنتو کانادا، هستند .
مدیر پژوهش و درمان اضطراب در مرکز سنت جوزف همیلتون کانادا ، و دبیر انتخابی انجمن روانشناسان کانادایی هستند . در تورنتو کانادا زندگی می کند .

ریچارد پ. سوینسون ، MD ، پرفسور بازنشسته انجمن روانپزشکان و علوم عصب شناختی دانشگاه مک مستر در همیلتون کانادا هستند . ضمناً مدیر بخش دارودرمانی اضطراب و بخش پژوهشی مرکز سنت جوزف همیلتون است . در تورنتو کانادا زندگی می کند .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی