تولید کتاب (از ابتدا تا انتها)

(2)

650,000ریال

585,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
117

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تولید کتاب

انتشارت ویژه نشر منتشر کرد:
انقلاب دیجیتال امکانات گسترده ای را بیش از گذشته برای خلق آثار چاپی مکتوب بر روی کاغذ به ارمغان آورده است. با رشد تقاضا برای افزایش دانش و مهارت های لازم به منظور بهره گیری از فناوری دیجیتال، تدوین کتابی جامع برای آشنایی با تاثیر این فناوری بر صنعت نشر ضرورت یافت تا توانایی ها و مهارت هایی را که برای انجام هوشمندانه و موثر وظایف ضروری است در اختیار مدیران و کارکنان این صنعت بگذارد. این کتاب که برای پاسخ به این ضرورت ها تدوین شده است به دو بخش تقسیم می شود:
بخش اول به اهمیت روزافزاون نقش تولید برای مدیران پروژه می پردازد. نقشی که درباره آن به اندازه کافی در ادبیات مکتوب پرداخته نشده است.
بخش دوم به فرآیندها و مواد خام مورد استفاده در تولید محصوللات چاپی برروی کاغذ می پردازد. مطالعات موردی برای نشان دادن چرایی و چگونگی برخی فرآیندها و مواد خام مناسب و نامناسب برای یک کارکرد ویژه مورد استفاده قرار گرفته است.
آدریان بولاک در 20 سال گذشته در برنامه های نشر در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه اکسفورد انگلستان استاد، سخنران و متخصص در مدیریت تولید و پروژه بوده است. در حال حاضر او مشاور انتشارات اکسفورد است که با تخصص در مدیریت پروژه و تولید، روش های تدریس خود را به اجرا می گذارد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی