زمزمه جان

زمزمه جان (شرح مثنوی معنوی)(3جلدی)

(7)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
787

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زمزمه جان

انتشارات کوله پشتی منتشر کرد:
برخی از امتیازات کتاب حاضر:
- سعی شدده است که از شرح هر بیت حتی الامکان به طور ساده و روشن و در حد کفایت آورده شود. به طوری که خواننده ی محترم بتواند به مفهوم و محتوای بیت، به صورت اجمال دست یابد. چنانچه علاقه مند به پیگیری موضوع باشد می تواند به ادامه ی بحث از زبان شارحین دیگر بپردازد.
- تلاش شده است که بیان بعضی از شارحین که با زبانی پیچیده و مغلق و با ادبیات زمان نگارش آن آمده است. حتی الامکان به صورت روان و قابل فهم آورد شود. به طوری که به محتوای بیان آسیبی نرسد.
-تلاش لازم به عمل آمده است که از آوردن مطالب حاشیه ای که در بعضی از شرح ها فراوان دیده می شود خودداری گردد. اما از آوردن مطالبی که مرتبط با موضوع بوده و مفید می باشد دریغ نشده است: اگرچه ممکن است مطالب اندکی به دراز کشیده شده باشد.
_ نگارنده در تهیه ی این شرح به هیچ وجه قصد اطناب خسته کننده ی کلام یا ایجازی که در بیان مطالب نارسا باشد را نداشته، بلکه بیان مطالب مفید و مرتبط مد نظر بوده است و لذا ممکن است شرح بعضی از ابیات خلاصه و کوتاه و بعضی به طور مبسوط ارائه شده باشد.
- سعی شده است نقل قول ها حتی الامکان مستقیم باشد تا خواننده ی محقق با نحوه ی بیان و نگارش شارح آشنا شده و خود به قضاوت بنشیند و لذا از هرگوننه توضیحی که ممکن بود به اصالت بیان لطمه وارد آورد خودداری شدده است.
- خواننده مثنوی پژوه و سالک عارف در این شرح تقریبا مجموعه ای از شرح هایی را که در اختیار نگارنده بوده است. دردسترس دارد و آنان را از جمله به یکایک آنها بی نیاز می نماید.
- بیشترین استفاده از شرح هایی صورت گرفته است که مشخصات آن ها در پاورقی ها به کرات آمده است. ضمن اینکه برای تعیین هرچه بیشتر موضوع به تفاسیر قرآن کریم و منابع اصیل عرفانی که تعداد آن ها کم هم نبوده است. مراجعه و بهره برداری لازم به عمل آمده است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی