30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
بازاریابی و فروش
برندسازی گردشگری با تبلیغات شگفت انگیز

برندسازی گردشگری با تبلیغات شگفت انگیز

(1)
نویسنده:

500,000ریال

450,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
253

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برندسازی گردشگری با تبلیغات شگفت انگیز

انتشارات سیته منتشر کرد:
صنعت گردشگری در سال های اخیر به یکی از اصلی ترین منابع اقتصادی کشورها تبدیل شده است تا جایی که آن را (صادرات نامرئی) نیز می خوانند.
سازمان جهانی گردشگری در گزارشی، آمار 6/1 میلیارد جهانگرد را برای سال 2020 م. ارائه کرده که چیزی در حدود 5 میلیارد گردش پولی در روز است و این رقم چند برابر مجموع درآمدهای نفتی کشورهای عضو اوپک خواهد بود.
از طرفی براساس اعلام سازمان یونسکو، ایران به لحاظ دارایی های تاریخی و میراث فرهنگی جز ده کشور برگزیده ی جهان و از نظر استعدادهای خدادادی طبیعی و تنوع اقلیمی، جزئ سه کشور نخست جهان به شمار می رود. با این وجود، سهم ایران از درآمدهای گردشگری جهان بسیار اندک است.
مشکلات فروان در زیر ساختارهای گردشگری و نبود برنامه ریزی های کلان دراز مدت، از جمله موردهایی که در ناچیز بودن این درآمد ها نقش موثری دارد. هم چنین نبود برنامه های بازاریابی و تبلیغات در راستای ساخت برند ملی گردشگری مانع از معرفی مناسب جاذبه های گردشگری ایران به جهان شده است.
چنانچه در صنایع دیگر رایج است، پیش از هرگونه برنامه ریزی ابتدا به بررسی و تحلیل عملکرد دیگر رقبا در صنعت گرداخته می شود و با اطلاعات به دست آمده از آن، برنامه ی مورد نظر تدوین می گردد.
کتاب حاضر مجموعه ای از کمپین های تبلیغاتی کشورهای موفق در زمینه ی ساخت برند گردشگری است. موردهای واقعی مطرح شده در کتاب، نکته های ارزنده را از چگونگی طراحی استراتژی برند تا شعار تبلیغاتی و لوگو به خوانندگان می آموزد.
مطالعه ی این کتاب به تمامی فعالان و علاقه مندان صنعت گردشگری، بازاریابی، تبلیغات و مدیران موفق توصیه می شود.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی