30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
از خودت راضی باش اما از خود راضی نه

از خودت راضی باش اما از خود راضی نه

(1)
نویسنده:

369,000ریال

332,100 ریال

دفعات مشاهده کتاب
148

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب از خودت راضی باش اما از خود راضی نه

انتشارات نسل نو اندیش منتشر کرد:
این کتاب اکتشاف راه هایی است که شما را راهنمایی می کند تا خود را بیشتر دوست بدارید.
نمی دانم این اعتقاد که نباید خود را دوست بداریم از کجا آغاز شد و خالق آن چه کسی بوده است؛ اما دوست داشتن خودمان از آن چیزهایی است که کمتر به یاد آن می افتیم و اگر آن را به یاد آوریم نیز بی درنگ از آن گذر می کنیم، زیرا ما در خانواده و جامعه ای رشد یافته ایم و بزرگ شده ایم که به ما آموخته اند باید خانواده اند باید خانواده و دیگران را بر خود مقدم بدانیم تا انسانی نیکو به شمار آییم و کسانی که غیر از این و به خود فکر می کنند افراد خودپسند و متکبری هستند که خصلت هایی دارند که هیچ کس آن ها را تایید نمی کند.
هرگز کسی در زندگی به ما نگفته است که خود را دوست داشته باشیم، هرگز نیاموخته ایم فقط کسانی می توانند به دیگران محبت کنند که به خود محبت دارند. آیا می توان از یک کوزه ی خالی انتظار آب گوارا داشت؟ آن که به خود اهمیتی نمی دهد بدان معنا نیست که خود را فارموش کرده است، بلکه در تمنای آن است که همان گونه که خود به دیگران محبت می کند، دیگران نیز او را از محبت سیراب کنند، خواسته ای که هرگز، دست کم به طور کامل، به حقیقت نخواهد پیوست.
آنچه در این کتاب می آموزید احترام و گرانی داشتن خویش است؛ باور و دانستن اینکه وجود شما به راستی ارزشمند است، زیرا هر یک از ما بدون استثنا یکی از مخلوقات خداوند هستیم که بخشی از خصوصیات او را منعکس می کنیم و به نمایش می گذاریم و باید این را بدانیم و باور کنیم. اگر این حقیقت را باور کنید، تمام آن توانایی های بالقوه ای را که خداوند در شما و تنها در شما به وجود آورده است می توانید در خود به فعل درآورید و با ارتباط با خدا به تمام آنچه دوست دارید برسید.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی