30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
آقای کافکا و داستان های دیگر از عصر جنون

آقای کافکا و داستان های دیگر از عصر جنون

(3)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
538

علاقه مندان به این کتاب
9

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آقای کافکا و داستان های دیگر از عصر جنون

انتشارات آوای مکتوب منتشر کرد:
شمار نویسندگان بزرگی که آثاری شاخص و ماندگار نوشته اند در جهان کم نبوده،اما در هر نسل و یا حتی در چند نسل،گاه کسانی آمده اند که نوشته هایشان همچون ضربات پتکی ذهن و روح خوانندگان خود را دگرگون ساخته است.این تاثیر گذاری تنها حاصل کیفیت ادبی آثار آنها نیست.بلکه حاصل جادویی ست غریب که در آثار آنها به اشکال مختلف روی نشان می دهد و چونان ترکش هایی گذرانده به سوی اندیشه و جان آدمی روانه می شوند.آثار بهومیل هرابال از مصداق بارز آثار چنین نویسندگانی ست .کتاب« آقای کافکا و دیگر داستان های عصر جنون»تجلی یک دوره خاص از کشور چک است که به دوره کیش شخصیت مشهور است.
داستان های این مجموعه،نمایانگر نتایج کشف هرابال از چیزی است که با نام رئالیسم مطلق شناخته می شود و آن معنای ادراک وتحقق این مسئله استکه اتفاق ها و رویداد های عادی و روزمره زندگی می تواند مانندسوررئالیسم،جادویی و حیرت انگیز باشد و نقل مستقیم و سر راست مردم در حال کار و مکالمات آ نها،به جای تلاش برای به تصویر کشیدن زندگی باطنی شان،می تواند اسرار بسیار بیشتری از زندگی آن ها و جهانی که در آن زندگی می کنند،آشکار کند.
دانشمندان،متفکران،پژوهشگران،نخبگان و افرادی با مدرج بالای تحصیلی محکوم به سکوت می شوند و تنها راه گذران عمرشان کار کردن در دورترین نقاط اجتماعی است.فعالیت هایی جنون آمیز که به اختیار و یا اجبار برگزیده آنهاست و به این فعالیت ها دچار هستند .اساتید دانشگاه که دست فروشی می کنند،هنرمندان که به دوره گردی مشغول اند و دانشجویان موظف به شغلهایی دور از تخصص شان می شوند.
بسیاری آثار اورانه یک روایت ساخته شده ی داستانی که تاریخی معاصر بر روزگارش می دانند. روایت اتفاقی از بطن جامعه و برای جامعه است .روزگارانی که مردم چک را متحمل می شد و صدایی که توسط حزب کارگر-روشن فکر ها فراتر از محدوده ی جغرافیایی می رفت.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی