قانون غر زدن ممنوع

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1175

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب قانون غر زدن ممنوع

انتشارات آموخته منتشر کرد:
همه ما حق داریم گاهی غر بزنیم؛ ولی فقط گاهی! همه ما حق داریم گاهی ناامید شویم؛ فراموش نكنید فقط گاهی! اگر قرار باشد پایه و اساس زندگی خود را بر غر زدن و ناامید بنا كنیم، در هیچ زمینه‌ای موفق نخواهیم بود. در كارمان با مشكل مواجه می‌شویم، خانواده ما را ترك می‌كنند و در نهایت دوستان و اطرافیانمان نیز ترجیح می‌دهند كمتر ما را ببینند و غر زدن‌هایمان را تحمل نكنند. آن‌چه مسلم است انرژی منفی در محل كار نیز میلیاردها دلار هزینه به كسب و كار تحمیل می‌كند و بر روحیه، بهره‌وری و سلامت افراد و تیم‌ها تاثیر می‌گذارد. جان گوردون، نویسنده، مشاور و سخنران، در این كتاب نشان می‌دهد كه چگونه می‌توانید انرژی منفی را نابود سازید والهام‌بخش دیگران باشید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (2)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • 2

    همه ما در مسیر موفقیت، با منفی نگری، انرژی خوارها و موانع مواجه می‌شویم. به همین خاطر است که یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید در زندگی‌مان انجام دهیم این است که با استفاده از استراتژی‌هایی که انرژی منفی را به مثبت تبدیل می‌کند، مثبت اندیش بمانیم.

  • تصویر کاربر

    • مهرداد جاویدان
    • 2

    همه ما حق داریم گاهی غر بزنیم؛ ولی فقط گاهی همه ما حق داریم گاهی ناامید شویم؛ فراموش نکنید فقط گاهی اگر قرار باشد پایه و اساس زندگی خود را بر غر زدن و ناامید بنا کنیم، در هیچ زمینه ای موفق نخواهیم بود.

عیدی