ساحل موش

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
180

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ساحل موش

انتشارات سرزمین اهورایی منتشر کرد:
ویلیام استایرون 11 ژوئن 1925 در ایالت ویریجینیای آمریکا متولد شد. پدرش مهندس کشتیرانی بود و زمانی که 13 سال داشت مادر خود را از دست داد.
پس از گرفتن مدرک لیسانس هنر از دانشگاه به نیروی دریایی آمریکا پیوست و پس از طی دوره ی افسری به عنوان ناوبان یکم به جبهه جنگ ژاپن اعزام شد. در گفتگویی گفته است: (من نسبت به فاجعه اتمی در هیروشیما احساسی دو گانه دارم، زیرا این بمب به جنگ جهانی خاتمه داد و باعث شد هزاران افسر جوان آمریکایی از مرگ نجات پیدا کنند.
اونخستین رمانش را به نام "خوابیدن در تاریکی" هنگامی منتشر کرد که بیست و شش سال داشت. این رمان مرکز توجه روشنفکران غرب قرار گرفت. کامو این اثر را تحسین کرد و جایزه بیست و پنج هزار دلاری نصیب استایرون شد. دومین اثرش "راه دور و دراز" در سال 1956 منتشر شد. رمان "اعترافات نات ترنر" در سال 1967 انتشار یافت. این رمان بیان کننده ی قیام بردگان سیاهپوست است که در سال 1831 در آمریکا رخ دادر و شاهکار استایرون به حساب می آید و با نوشتن آن جایزه ی "پولیتزر" را دریافت کرد. او در سخنرانی بعد از دریافت این جایزه گفته بود: "نوشتن برایم از سخت ترین کارهای دنیا به حساب می آید اما بعد از این که اثری را به پایان می رسانم لذت بخش ترین کار برایم محسوب می شود. سال 1979 کتاب "انتخاب سوفی" را نوشت که یکی از رمان های برجسته ی تاریخی آمریکا به شمار می رود. سال 1982 رمان "این غبار ساکن" و سال 1990 "ظلمت آشکار" را منتشر کرد. در این کتاب به خودکشی و افسردگی روشنفکران اشاره داشت آخرین اثر او "صبح تایدواتر" نام دارد.)
فروشگاه اینترنتی30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی