اتیپل (زمان آب شدن یخ ها)

(5)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
436

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اتیپل

انتشارا تکلاغ منتشر کرد:
ایلیا ارنبورگ از جمله نویسندگانی است که شرح زندگی شان خود رمانی جذاب است. سرنوشت سخاوتمندانه امکان آشنایی با شخصیت های برجسته هم دوره را برای او فراهم اورده بود از شهرت ادبی و اجتماعی برخوردار بود و در مرکز حوادث غم انگیز دنیا قرار داشت در عین حال آنقدر خوش شانس بود که از حبس و اعدام که گریبان گیر بسیاری ا زدوستان و همراهانش شد جان سالم به در برد.
با مرگ استالین در سال 1953 و ارائه گزارش محرمانه از سوی نیکیتا خروشوف در بیستمین اجلاس حزب کمونیست شوروی که در آن به دوران استالین و حبس و تبعیدها و قلع و قمع های آن زمان انتقاد شده بود دوره ای در تاریخ اتحاد جماهیر شوروی آغاز گردید به نام اتیپل که از ویژگی های د رعرصه فرهنگی و هنری کم شدن سیاست های فشار از سوی حکومت و آزادی نسبی بود . اصطلاح انتخاب شده برای این دوره از تاریخ شوروی از رمان کوتاه ایلیا ارنبورگ گرفته شده بود . رمان یجذاب که امید ها تردید ها و بسیاری از ویژگی های چنین عصری را بازیبایی به نمایش می گذارد.
اگر حتا یک دقیقه قبل از آن به کاراتییف می گفتند که اولنا را وسط خیابان صدا خواهد زد و با شتاب به طرفش خواهدرفت امکان نداشت باو رکند چرا که مطمئن بود بر خودش مسلط است و تمام زندگی گذشته اش این ادعا را ثابت می کرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی