گمشده

(6)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1054

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گمشده

انتشارات نون منتشر کرد:
اندی اندروز، نویسنده کتاب گمشده، از پر مخاطب ترین نویسندگان در لیست پر فروش ترین کتاب های نیویورک تایمز و از سخنرانان مطرح دنیاست. زیگ زیگلار از او به عنوان بهترین سخنرانی که تا به حال دیده است یاد میکند. اما اندی اندروز همیشه این چنین موفق نبود. در حقیقت، در اوایل جوانی بی خانمان بود. از پیرمردی آموخت چگونه بر شرایط غلبه کند و به موفقیت دست یابد.
اندروز به عنوان نویسنده ای شناخته میشود که آثارش در حوزه خودشناسی مخاطب زیادی دارند و رویکردی اخلاقی را در نوشتن در پیش میگیرد. او بیش از 20 کتاب منتشر کرده و حدود چهار میلیون نسخه از کتاب هایش به فروش رفته است. کشور های غیر انگلیسی زبان هم از آثار او استقبال کرده و کتاب هایش به بیش از 20 زبان ترجمه شده اند. مسافر، راهنما و درمانگر از دیگر آثار او هستند. او در آمریکا به عنوان داستان نویسی مطرح شناخته میشود که در آثارش، با ارائه یک داستان جذاب، نوعی دیگر از نگریستن به مسائل ارائه میدهد.
اندروز در گمشده با آمیختن حقایق تاریخی و عشق، داستانی بی نظیر خلق میکند. گمشده داستان قطعات مختلف عتیقه ای مقدس را دنبال میکند که نیروی شگرفی به قلب شخص که آن را در دست دارد هدیه میدهد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی