تدوینگر از نگاه تدوینگر

(5)

1,900,000ریال

1,710,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1034

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تدوینگر از نگاه تدوینگر

انتشارات سفید سار منتشر کرد:
ضروری برای قفسه ی کتاب های سینمایی-این مجموعه یک سلسله گفت و گوها را با کیفیتی خارق العاده ارائه می دهند.
این کتاب فرصتی باری خواننده فراهم می آورد تا ماهیت واقعی تدوین را دریابد و به سرچشمه ی آن پی برد. مصاحبه های گابریلا اولدهام با بیست و دو تدوینگر اسکاری، تصویر کاملی از چیچیدگی هنر و حرفه ی تدوین فیلم ارائه می کند. گفت و گوهایی مملو از حکایت های احساس برانگیز و مثال هایی آکنده از جزئیات؛ این اولین کتابی است که بررسی جامعی از تدوین –چه در سینمای مستند و چه در فیلم های داستانی بلند- ارائه می کند.
این کتاب تدوین را در مرکز فرایند فیلم سازی به طور بنیادین ارزشیابی می کند. اگر کسی فکر می کند تدوین کار ساده ای است که تنها در بررسی سر و ته نماها و کنار هم چیدن آن ها طبق فیلم نامه خلاصه می شود، این کتاب او را از اشتباه در خواهد آورد.
این مجموعه از مصاحبه های درجه یک، هنر تدوین فیلم ر ا با ذکر جزئیات دقیق و با نگاه به معدود کتاب های پیشین، اشکار می کند... اولدهام با این مصاحبه ها تدوین فصل های کلیدی فیلم های کارگردانانی جون: فرانسیس فورد کاپولا، برایان دی پالما، میلوش فورمن، سیدنی پولاک، سیدنی لومت و دیگران را تشریح می کند و نه تنها ابزار کار تدوین نماها به یک دیگر را آشکار می کند، که نشان می دهد چگونه یک تدوینگر به لخاظ حسی به (ضرب آهنگ درونی) هر فصل هدایت می شود... مطالعه ی این کتاب برای همه ی آن هایی که علاقه مند هستند تا سهم تدوینگر را در ساختار فیلم بیشتر درک کنند، ضروری است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی