برنامه ریزی عملی درمان

برنامه ریزی عملی درمان

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
44

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برنامه ریزی عملی درمان

انتشارات جیحون منتشر کرد:
تداوم حیات هر حرفه و اشتغال اعضای آن منوط به نوع و کیفیت خدماتی است که ارائه می کند و اعتبار و اعتمادی استکه در نتیجه ارائه این خدمات به دست می آورد .روانشناسی نخستین نظام بهداشت روانی است که اصول و معیارهای اخلاقی تدوین و به همگان ارائه کرده است. از این رو،روانشناسان و مشاوران به عنوان پیشگامان بهداشت روانی،بایستی در زمینه خدماتی که به جامعه ارائه می کنند،پاسخگو باشند.
اینک پس از گذشت چندین دهه از تدوین نخستین ضوابط و ملاک های اخلاقی،گام های بلندی برای جامه عمل پوشاندن به آنها برداشته شده است. مجموعه بربنامه ریزی های عملی درمانی، به سرعت در حال افزایش است . کتاب برنامه ریزی عملی درمان عقب ماندگی ذهنی و ناتوانی رشدی،نمونه کوچکی از این مجموعه بزرگ و تخصصی است.
هدف این کتاب پوشش جامع تمامی نیازهای مراجعان با ناتوانی های رشد به شیوخه ای مختصر است.. این کتاب بیست و هشت نیاز بهداشت روانی مشترک افراد با ناتوانی های رشد را ارائه کرده است. مطالعه این کتاب برای تمامی کسانی که به نوعی با افراد با ناتوانی های رشدی سرو کار دارند از جمله والدین،معلمان استثنائی،مشاوران،روانشناسان،روان پزشکان،درمانگران زبان و گفتار،رفتار درمانگران وتمامی دست اندر کاران جامعه بهداشت روانی سودمند است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی