30بوک
کتاب عمومی
پزشکی و روان‌درمانی
عمومی
بنویس تا زندگی ات تغییر کند
بنویس تا زندگی ات تغییر کند

بنویس تا زندگی ات تغییر کند

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
275

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بنویس تا زندگی ات تغییر کند

انتشارات پندار تابان منتشر کرد:
خانم هنریت آن کلاوسر درادامه کناب بنویس تا اتفاق بیفتد کتاب تحسین بر انگیز بنویس تا زندگیات تغییر کند را برای علاقه مندان به حوزه رشد درونی و غنی سازی زندگی نوشته است.
این کتاب مالامال از داستان ها و سر گذشت های واقعی و الهام بخش انسان هایی ایت که دست به قلم برده اند و نوشتن آغاز کرده اند.عملی که بلافاصله خالق اتفاقات و رویدادهای شگفت انگیزی در زندگی آن ها شده است.
نوشتن باعث شده رویاهای بسیاری محقق شود.ارتباط افراد با عزیزانشان بهبود یابد،مشکلات شان حل شود و زخم های درونی و عاطفی شان التیام یابد.مطالعه این کتاب بی شک ظرفیت ها امکانات جدیدی در اختیار شما قرار می دهد باعث می شود به ابزارهای موثزی برای خود شکوفایی فردی و غنی سازی زندگی تان دست یابید.
نوشتن خواسته ها،احساسات و مکنونات قلبی احتیاج به استعداد ،زمان و آموزش خاصی ندارد. آنچه نیاز است اشتیاق و اراده شماست برای این که خودتان نباشید و قلب تان را به روی دیگران باز بگذارید.
«بله! ماندگارترین عشقی که از قلبی به قلب دیکر نوشته می شود. دکتر کلاوسر عاشقانه هنر «نوشتن احساسات» و طنین انداز شدن عشق را به شما می آموزد».
کتاب الهام بخش و روحیه بخشی که امکان تجربه ی تاثیرات شفا بخش و قدرتمند تقسیم عمیق ترین افکار و آسیب پذیری ها از طریق نوشتن را در اختیارمان قرار می دهد.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی