30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
101 باید در مسیر هنرمند شدن
101 باید در مسیر هنرمند شدن

101 باید در مسیر هنرمند شدن (فاطمی)

(1)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
502

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب 101 باید در مسیر هنرمند شدن

انتشارات فاطمی منتشرکرد:
«101 باید در مسیر هنرمند شدن » مجموعه ای سنجیده از گفتارهای قصار است. متن این کتاب،مختصر،پر مغز و کار ساز است و مخاطب گام به گام برای ورود به دنیای هنرهای بصری مهیا می سازد.زبان رسمی دنیای هنر،زبان تصویر است.مدرسان هنر می کوشند از طریق آموزش سواد بصری،هنر آموزان را در دستیابی به این ابزار یاری کنند.هنرمندان نیز از زبان بصری برای گفتگو با مخاطبان استفاده می کنند.«101 باید در مسیر هنرمند شدن»نه تنها اصول اولیه زبان رسمی دنیای هنرهای بصری را می آموزد بلکه روش هایی علمی برای شکل دهی به ایده های هنری ارائه می دهد.
در نگاه اول به نظر می رسد مدرسان هنر و هنر جویان مخاطبان اصلی این کتاب باشند،اما با نگاهی عمیق تر می توان در یافت آن چه در راستای رسیدن به ادراک هنری ارائه می شود،هر بیننده ای را در مسیر بینش هنری قرار می دهد.
مولف این اثر از اساتید برجسته ی نقاشی معاصر است که برای هر یک از مضامین کتاب،تصویری بر اساس یکی از آثار شاخص تاریخ هنر طراحی کرده است. کشف پیوستگی میان تصاویر و متن،کمک شایانی به درک مضامین کتاب می کند و نشان می دهد اولین گام برای تحلیل و تفسیر شخصی از آثار هنری،تعمق در ویژگی تصاویر است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی