30بوک
کتاب عمومی
اقتصادی
نظریه و نقد
ریشه های اقتصادی دیکتاتوری و دموکراسی
ریشه های اقتصادی دیکتاتوری و دموکراسی
تخفیف

%10

ریشه های اقتصادی دیکتاتوری و دموکراسی

(27)

4,900,000ریال

4,410,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
3484

علاقه مندان به این کتاب
57

می‌خواهند کتاب را بخوانند
4

کسانی که پیشنهاد می کنند
6

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ریشه های اقتصادی دیکتاتوری و دموکراسی

انتشارات کویر منتشر کرد:
این کتاب امروزه یکی از مراجع اصلی برای درس توسعه سیاسی در دانشکده‌های علوم سیاسی دنیا به شمار می‌آید و انتظار می‌رود که دانشجویان علوم سیاسی دنیا به شمار می‌رود که دانشجویان علوم سیاسی در ایران نیز به طور خاص استفاده ویژه‌ای از آن نمایند و گامی نخست در بر انگیختن دانشکده‌های علوم سیاسی کشور برای حرکت به سمت شناخت و آموزش گرایش اقتصاد سیاسی و هدایت تحقیقات آکادمیک در این زمینه باشد. پیرامون دموکراسی به طور کلی و دموکراسی سازی به طور خاص، کتاب‌های علمی معدودی به فارسی وجود دارد و این اثر می‌تواند تاحدی این کمبود را جبران کند. نکته‌ای که توصیه آن برای خوانندگان عام (غیر از دانش آموختگان رشته اقتصاد و علوم سیاسی) ضروری به نظر می‌رسد این است که نباید تسلیم هراس از ریاضیات شد و صرفا با دیدن انبوه معادلات ریاضی در کتاب به این جمع بندی زود هنگام و قضاوت عجولانه رسید که درک کتاب برای آنها ناممکن خواهد بود پیش از هر چیز باید به خاطر داشت که سه فصل نخست کتاب اساسا فاقد مدل‌های ریاضی است و خواندن آن برای همه آسان است.
خوانندگان می‌توانند به سادگی با مطالعه این کتاب مقایسه‌ای از قدرت تبیین دیسیپلین‌های علمی مختلف پیدا کنند. رویکرد اقتصادی از چنان قدرت و صلابتی برخوردار است که خواننده ایرانی را بی‌تردید به تحسین وا خواهد داشت و کنجکاوی وی را برای شناخت بیشتر این رویکرد برخواهد انگیخت، دقیقا به همین دلیل این کتاب از زمان انتشار در کل جهان به سرعت مورد توجه قرار گرفت و به زبان‌های مختلف ترجمه شد.
دراون عجم اوغلو استاد کرسی چارلز کیندلر برگر اقتصاد کاربردی در دانشکده اقتصاد داتشگاه‌ام. آی. تی و یکی از اعضای برنامه رشد اقتصادی موسسه پژوهش‌های پیشرفته کاناد است. جیمزای رابینسن استاد حکمروایی در دانشگاه هاردووارد است. وی پیش از این در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، دانشگاه کالیفرنیا جنوبی و دامشگاه ملبورن تدریس کرده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، نگاهی به کتاب چرا ملت‌ها شکست می‌خورندنیز بیاندازید.




...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی