زمان بازیافته

زمان بازیافته

(5)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
886

علاقه مندان به این کتاب
12

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زمان بازیافته

انتشارات اختران منتشر کرد:
سال 51 که دادگاه ها بود و اعدام ها و از این گروه فقط شما و مسعود رجوی اعدام نشدید. 13 نفر اعدام کردند. کمیته مرکز 15 نفر بودید. این طوری که من شمردم دو نفر زنده ماندند و بقیه اعدام شدند.
این 13 نفری که می گویی درست نیست. چهار نفر اولیه ناصر صادق، محمد بازرگانی، علی میهن دوست، علی باکری، بعد حنیف نژاد، سعید محسن، بدیع زادگان، محمود عسگری زاده، رسول مشکین فام. همین میشود جمعا نه نفر.
پس در کمیته مرکزی کلا یعنی یازده نفر بودید؟
نه 12 نفر بودیم. حسین روحانی در خارج بود و ما در زندان بودیم. نه نفر از دوازده نفر کمیته ی مرکزی اعدام شده بودند. بیشترین اعدامی از اعضای چریک های فدایی بودند که در زمستان 50 نوزده نفرشان را اعدام کردند. بعدها ساواک سعی میکرد در درگیری ها بکشند و زنده نگیرند یا زنده میگرفتند اعلام میکردند که کشته شده، شکنجه اش میکردند و بعد می کشتند.
ببین، نسل شما دارد وارد پارادایم نوینی میشود. شما متعلق به نسلی هستید که شانس این را دارید که در دوران فروپاشی ساختارهای ارزشی عمودی و گسترش ساختارهای ارزشی افقی (احترام افقی) زندگی کنید. نسل ما راهی نداشت به جز آنکه ساختار ارزشی عمودی قدیم را در هم بشکند تا ساختار ارزشی عمودی خود را به جای آن بگذارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی