14 مهارت زندگی در 7 کتاب
تخفیف

%10

14 مهارت زندگی در 7 کتاب

(5)
نویسنده:

750,000ریال

675,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
363

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب 14 مهارت زندگی در 7 کتاب

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب 14 مهارت زندگی در 7 کتاب


مجموعۀ 14 مهارت زندگی در 7 کتاب نوشتۀ جین آویرام است که با تصویرگری‌های زیبا و جذاب پیتر اور از سوی انتشارات فنی ایران عرضه شده است. این مجموعه شامل هفت کتاب است که با استفاده از داستان‌ به کودکان آموزش می‌دهد. کودک می‌آموزد که احساساتش را چگونه بیان کند، خشم خود را چطور بروز دهد، در موقعیت‌های مختلف چه رفتاری داشته باشد و بسیاری نکات دیگر.

14 مهارت زندگی در 7 کتاب برای آموزش به کودکان نوشته شده است. قصه و داستان‌ برای کودک یک ابزار یادگیری است و وقتی در خدمت متخصصین قرار بگیرد و در قالب کتاب‌های آموزشی در دسترس والدین قرار بگیرد، می‌تواند نقش موثری در تربیت فرزندان ایفا کند. 

کتاب 14 مهارت زندگی در 7 کتاب اثر جن آویرام با ترجمۀ هایده عبدالحسین‌زاده را نشر فنی ایران به چاپ رسانده است. دغدغۀ بزرگ والدین این است که چطور به کودکان رفتار و برخورد مناسب را یاد بدهند. جن آویرام در این کتاب مصور به بچه‌ها یاد می‌دهد تا چطور در شرایط اجتماعی درست و مناسب رفتار کنند. 

جن آویرام در این مجموعۀ هفت جلدی به آموزش مهارت‌های مورد نیاز کودکان مثل رفتار مناسب هنگام عصبانیت، مشارکت در استفاده از وسایل و خوراکی‌ها، رفتار مناسب هنگام بازی با دیگر کودکان، پاسخ دادن درست به پرسش‌های دیگران، آداب فیلم دیدن در سینما، آداب آماده شدن برای خواب و غیره پرداخته است. با یادگیری مهارت‌های اجتماعی و مقابله‌ای، کودکان درک بهتری از نحوۀ واکنش یا رفتار در موقعیت‌های خاص به دست خواهند آورد.

مجموعۀ 14 مهارت زندگی در 7 کتاب چه کمکی به والدین می‌کند؟

متخصصین عقیده دارند که آموزش به کودکان باید غیر مستقیم صورت بگیرد. خواندن کتاب‌های آموزشی برای کودکان یکی از بهترین روش‌هایی است که والدین می‌توانند بدون دردسر و به‌راحتی پایه‌ای‌ترین و مهم‌ترین مفاهیم و اصول تربیتی را به فرزندان خود آموزش بدهند. 

تصاویر بامزه، رنگی و جذاب از ملزومات یک کتاب خوب برای کودک است. تصاویر جذاب کتاب‌های این مجموعه توجه فرزند شما را جلب می‌کند. همان‌طور که شما داستان‌ها را از روی کتاب برای کودک می‌خوانید، او با تماشای تصاویر به وجد می‌آید و همچنین تمرکز و یادگیری‌اش افزایش می‌یابد.

از سوی دیگر این کتاب‌ها بهانۀ خوبی هستند که تعامل‌تان را با فرزند خود بالاتر ببرید و با گذراندن وقت‌های باکیفیت در کنار یکدیگر، موجب افزایش حس اعتماد‌به‌نفس و آرامش او شوید.

بریده‌هایی از کتاب 14 مهارت زندگی در 7 کتاب

«وقتی عصبانی‌ام، احساسم را با زبانم می‌گویم.
کسی را نمی‌زنم. نیشگون نمی‌گیرم.
هل نمی‌دهم. گاز نمی‌گیرم.
عیبی ندارد اگر یک وقتی عصبانی بشوم.
کار درست این است که با زبانم بگویم عصبانی‌ام.
خوب نیست که از دستم استفاده کنم.»

کتاب 14 مهارت زندگی در 7 کتاب برای کدام گروه سنی مناسب است؟

کتاب 14 مهارت زندگی در 7 کتاب یک مجموعه کتاب 7 جلدی آموزشی مناسب کودکان تا 6 سال است. والدین می‌توانند در کنار فرزند خردسال خود بنشینند و داستان‌های این کتاب را برای او بخوانند.

دربارۀ نویسندۀ کتاب 14 مهارت زندگی در 7 کتاب

جن آویرام یکی از نویسندگان آموزشی در زمینۀ اوتیسم است. او یکی از بنیانگذاران مفاهیم یادگیری طبیعی است و کتاب‌هایش را اغلب برای الهام‌بخشیدن و کمک به یادگیری کودکان، به‌خصوص کودکانی که مبتلا به اوتیسم هستند می‌نویسد.

امتیازات

کتاب 14 مهارت زندگی در 7 کتاب از سایت آمازون امتیاز 3.1 از 5 و از سایت گودریدز امتیاز 3 از 5 را به دست آورده است.

تحلیل سی بوک از کتاب 14 مهارت زندگی در 7 کتاب

جین آویرام با داستان‌های جالب و مجموعه تصویرهای جذاب در مجموعه کتاب مهارت زندگی به کودکان یاد می‌دهد تا در شرایط اجتماعی و خانوادگی مختلف چطور رفتار درست و مناسبی از خود نشان دهند.

اگر از کتاب 14 مهارت زندگی در 7 کتاب خوشتان آمده، این کتاب‌ها را از دست ندهید.

- مجموعه کتاب‌های مصور ریچارد فولر به نام‌های آنها آنجا هستند، به پیش و ما اینجا هستیم که در آن‌ها ریچارد فولر به رشد شناختی و محیطی کودکان کمک می‌کند.

- مجموعه کتاب‌های مصور و بسیار پرطرفدار فسقلی‌ها اثر تونی گراس که با استفاده از آن می‌توان رفتارهای درست را به فرزندان آموزش داد. این کتاب از طریق برجسته‌سازی رفتارهای منفی و نمایش اینکه چرا کودکان نباید از آن رفتارها پیروی کنند، آموزش مناسبی را در اختیار کودکان قرار می‌دهد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی