چهل قانون عشق
تخفیف

%10

چهل قانون عشق (ملت عشق)

(15)
نویسنده:

3,800,000ریال

3,420,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
1885

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
1

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب چهل قانون عشق

انتشارات روزگار منتشر کرد:
اللا در همان حال و هوا، متنی را که انتشارات به او داده بود در دست گرفت و سبک سنگینش کرد. تمام کاغذها به دقت منگنه شده بودند. و در یک پوشه طلقی قرار گرفته بوند. عنوان کتاب با مرکب آبی بر صفحه اول نوشته شده بود:
ملت عشق
به اللا گفته بودند که هیچ کس چیزی در مورد نویسنده نمی داند آدم مرموزی است که در کشور هلند زندگی میکند. اسمش ع.ز زاهاراست و هیچ گونه مبلغی بابت تالیف از ناشر نخواسته است. رمان دست نوشته 300 صفحه ای اش را از آمستردام به همراه یک کارت پستال به بوستون پست کرده بود. روی کارت پستال عکسی از یک دشت مملو از لاله های زرد، قرمز و بنفش سنجاق کرده بود و پشت کارت هم یادداشتی بود که با خط ظریف نوشته شده بود:
ناشر محترم... .
این سطور را برای شما از آمستردام می فرستم. اما داستانی که ضمیمه کرده ام در قرن سیزده میلادی در قونیه آناتولی اتفاق می افتد، .ولی من فکر میکنم این داستان فارغ از زمان و مکان و تفاوت های فرهنگی، یک داستان جهان شمول است. امیدوارم فرصت کنید تا این رمان تاریخی و صوفیانه را که دوباره دوستی بی مثال جلال الدین مولوی شاعر بزرگ اسلام با شمس تبریزی درویش قلندری است بخوانید. با این آرزو ملت عشق را برای شما ارسال میکنم. مرامتان عشق، عشقتان مستدام باد
ع.ز.زاهارا
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی