خاطرات پیرمرد

خاطرات پیرمرد

(4)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
756

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خاطرات پیرمرد

انتشارات روزنه منتشر کرد:
دکتر عباس منظرپور یکی از جدی‌ترین تهران‌پژوهان، راوی ناگفته حکایت مردمان فرودست و یکی از مهمترین و کم ادعاترین فرهیختگان نسل قدیم ایران بود که اهل کتاب نخستین بار از طریق کتاب پرخواننده "در کوچه و خیابان" با قلم سحرآمیزش شدند.

کتاب حاضر، که مجموعه‌ای از آخرین نوشته‌های اوست شاید حتی از آثار پیشین نیز جذاب‌تر باشد، به صورتی که خواننده پس از شروع آن به سختی می‌تواند کتاب را زمین بگذارد. او در این اثر ما را چنان به تهران گذشته پرتاب می‌کند که انگاری در آن زیسته‌ایم و با توجه به حضورش در برخی جریان‌های مهم تاریخ معاصر زوایایی از این پیشینه را بازگو می‌کند که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. نگاه ژرف و متفاوت و قلم غیرتقلیدی منظرپور تکرار شدنی نیست و با وجود تعداد کم آثار منتشر شده از او، موقعیت و جایگاه او در ادب و فرهنگ معاصر ایران شاید دست نیافتنی باشد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • عبدالله همایونفر
    • پاسخ به نظر

    کتاب بسیار قشنگی است و نویسنده با استادی تمام وقایع مهم و جالب زندگی خود در تهران قدیم را نوشته . سبک نوشتاری کتاب طوری است که فرد خسته نمی شود البته یک بخش بی ربط به کتاب نیز دارد که گفتگوی فرضی نویسنده با یک گربه است ولی در کل کتابی است که از خواندن آن خسته نمی شوید

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی